• Haaii mensen
    Ik ga nog een nieuwe serie maken want ineens borrelde er inspiratie in me op :D
    Hier een kort voorproefje van de serie


    "Haai, mijn naam is Rose en ik ben een meisje dat uit Hawai kom. Nee ik ben er niet geboren en nee ik lijk niet echt op een Hawaiaans meisje maar toch ben ik het. Het zit namelijk zo : Ik ben op m'n 3 jaar samen met m'n vader en moeder naar Hawai komen wonen. Waarom nou? Wel, omdat mijn moeder van Hawai komt. Eerst was ze in België komen wonen omdat ze op vakantie m'n vader had ontmoet en ze hadden een relatie. Hier, in Nederland trouwde ze en kregen ze mij. Maar m'n moeder haar ouders werden ziek en daarom wou ze terug naar Hawai gaan om hun te helpen. Ik zie er niet echt uit als een meisje dat in Hawai woont want ik heb m'n eigen stijl zowat. Ik werk ook hier in Hawai op een 'BeachClub'. Dat wil zeggen dat als er mensen op het strand zijn ze naar een soort van bar kunnen komen en daar drankjes en dergelijke bestellen. Daar werk ik nu dus als Ober. Meer over me kom je te weten in de Quiz ;) Ciao(H)"

    Lijkt dit je wat? Kijk dan ff tussen deze rolletjes voor als je een rol wil! En uhmm, kunnen jullie mee voor een titel zoeken? Het word een Th-Tom lovestory.


    Hoofdrol + Vriendin Tom : BEZET [Rose, DamnRoses < die had je niet zien aankomen hea ;)]
    Vriendin Bill + Bf hoofdrol : BEZET [Renee, Billneukerx3 < Had je ook niet verwacht hea :D]
    Vriendin Gustav :
    Vriendin Georg :
    *4 Medewerksters 'BeacClub' :
    *
    *
    *
    *

    Dit moet ik weten van jou

    *Naam
    *Leeftyd
    *Karakter
    *Rol
    *Styl
    *Muziek
    *Likes
    *Hates
    *Plaatje voor Quiz


    Wees snel vwant op=op en weg=pech!
    Enuhmm
    Plz help meezoeken achter een naam voor de Quiz!!

    Xxx(H)

    Haaii mensen
    Ik ga nog een nieuwe serie maken want ineens borrelde er inspiratie in me op :D
    Hier een kort voorproefje van de serie


    "Haai, mijn naam is Rose en ik ben een meisje dat uit Hawai kom. Nee ik ben er niet geboren en nee ik lijk niet echt op een Hawaiaans meisje maar toch ben ik het. Het zit namelijk zo : Ik ben op m'n 3 jaar samen met m'n vader en moeder naar Hawai komen wonen. Waarom nou? Wel, omdat mijn moeder van Hawai komt. Eerst was ze in Nederland komen wonen omdat ze op vakantie m'n vader had ontmoet en ze hadden een relatie. Hier, in Nederland trouwde ze en kregen ze mij. Maar m'n moeder haar ouders werden ziek en daarom wou ze terug naar Hawai gaan om hun te helpen. Ik zie er niet echt uit als een meisje dat in Hawai woont want ik heb m'n eigen stijl zowat. Ik werk ook hier in Hawai op een 'BeachClub'. Dat wil zeggen dat als er mensen op het strand zijn ze naar een soort van bar kunnen komen en daar drankjes en dergelijke bestellen. Daar werk ik nu dus als Ober. Meer over me kom je te weten in de Quiz ;) Ciao(H)"

    Lijkt dit je wat? Kijk dan ff tussen deze rolletjes voor als je een rol wil! En uhmm, kunnen jullie mee voor een titel zoeken? Het word een Th-Tom lovestory.


    Hoofdrol + Vriendin Tom : BEZET [Rose, DamnRoses < die had je niet zien aankomen hea ;)]
    Vriendin Bill + Bf hoofdrol : BEZET [Renee, Billneukerx3 < Had je ook niet verwacht hea :D]
    Vriendin Gustav :
    Vriendin Georg :
    *4 Medewerksters 'BeacClub' :
    *
    *
    *
    *

    Dit moet ik weten van jou

    *Naam
    *Leeftyd
    *Karakter
    *Rol
    *Styl
    *Muziek
    *Likes
    *Hates
    *Plaatje voor Quiz


    Wees snel vwant op=op en weg=pech!
    Enuhmm
    Plz help meezoeken achter een naam voor de Quiz!!

    Xxx(H)

    mag k vriendin van gustav(A)(A)


    I go wherever you will go..

    Haaii mensen
    Ik ga nog een nieuwe serie maken want ineens borrelde er inspiratie in me op :D
    Hier een kort voorproefje van de serie


    "Haai, mijn naam is Rose en ik ben een meisje dat uit Hawai kom. Nee ik ben er niet geboren en nee ik lijk niet echt op een Hawaiaans meisje maar toch ben ik het. Het zit namelijk zo : Ik ben op m'n 3 jaar samen met m'n vader en moeder naar Hawai komen wonen. Waarom nou? Wel, omdat mijn moeder van Hawai komt. Eerst was ze in België komen wonen omdat ze op vakantie m'n vader had ontmoet en ze hadden een relatie. Hier, in Nederland trouwde ze en kregen ze mij. Maar m'n moeder haar ouders werden ziek en daarom wou ze terug naar Hawai gaan om hun te helpen. Ik zie er niet echt uit als een meisje dat in Hawai woont want ik heb m'n eigen stijl zowat. Ik werk ook hier in Hawai op een 'BeachClub'. Dat wil zeggen dat als er mensen op het strand zijn ze naar een soort van bar kunnen komen en daar drankjes en dergelijke bestellen. Daar werk ik nu dus als Ober. Meer over me kom je te weten in de Quiz ;) Ciao(H)"

    Lijkt dit je wat? Kijk dan ff tussen deze rolletjes voor als je een rol wil! En uhmm, kunnen jullie mee voor een titel zoeken? Het word een Th-Tom lovestory.


    Hoofdrol + Vriendin Tom : BEZET [Rose, DamnRoses < die had je niet zien aankomen hea ;)]
    Vriendin Bill + Bf hoofdrol : BEZET [Renee, Billneukerx3 < Had je ook niet verwacht hea :D]
    Vriendin Gustav :
    Vriendin Georg :
    *4 Medewerksters 'BeachClub' :
    *
    *
    *
    *

    Dit moet ik weten van jou

    *Naam
    *Leeftyd
    *Karakter
    *Rol
    *Styl
    *Muziek
    *Likes
    *Hates
    *Plaatje voor Quiz


    Wees snel vwant op=op en weg=pech!
    Enuhmm
    Plz help meezoeken achter een naam voor de Quiz!!

    Xxx(H)

    mag k vriendin van gustav(A)(A)


    *Naam

    *Leeftyd

    *Karakter

    *Rol

    *Styl

    *Muziek

    *Likes

    *Hates

    *Plaatje voor Quiz

    (...)

    *Naam Rianne

    *Leeftyd 16

    *Karakter lief zorgazaam, aardig, romantisch, sarcasme queen

    *Rol vriendin Gustav^^

    *Styl zie foto

    *Muziek Flyleaf, rise against, taking back sunday

    *Likes muziek, gitaar spelen en zingen(als ej zoiets bedoeldXD)

    *Hates spinnen

    *Plaatje voor Quiz kan ik foto in men fb doen??


    I go wherever you will go..

    (...)


    Hoofdrol + Vriendin Tom : BEZET [Rose, DamnRoses < die had je niet zien aankomen hea ]

    Vriendin Bill + Bf hoofdrol : BEZET [Renee, Billneukerx3 < Had je ook niet verwacht hea ]

    Vriendin Gustav : BEZET [Rianne, pUnkchick]

    Vriendin Georg :

    *4 Medewerksters 'BeachClub' :

    *

    *

    *

    *

    (...)


    Jaah doe maar maar zeg wel, welke foto hea ;)

    Vriendin Georg :


    A Shipwreck In The Sand

    Vriendin Georg :


    *Naam



    *Leeftyd



    *Karakter



    *Rol



    *Styl



    *Muziek



    *Likes



    *Hates



    *Plaatje voor Quiz

    Naam
    Evelien



    *Leeftyd
    18



    *Karakter
    Stoer...Ego



    *Rol
    Vriendin Georg



    *Styl
    Emo



    *Muziek
    Tokio Hotel,,Ssimple Plan,,,Paramore



    *Likes
    Mensen Die Haar Leuk Vinden!!



    *Hates
    Mensen Die Haar NIET Leuk Vinden



    *Plaatje voor Quiz
    http://www.quizlet.nl/images/2008/27/tgffouwaycrrclqb.jpg


    A Shipwreck In The Sand

    (...)

    Hoofdrol + Vriendin Tom : BEZET [Rose, DamnRoses < die had je niet zien aankomen hea ]

    Vriendin Bill + Bf hoofdrol : BEZET [Renee, Billneukerx3 < Had je ook niet verwacht hea ]

    Vriendin Gustav : BEZET [Rianne, pUnkchick]

    Vriendin Georg : BEZET [Evelien, LuckyStarXx]

    *4 Medewerksters 'BeachClub' :

    *

    *

    *

    *

    Nog mensen??

    jaaa


    Lalalalalalalala.

    jaaa


    Welke rol?
    Uhmmn als je geen Beach ding wil zijn, kan je ook zelf nog wat verzinnen bv 1-night-stand van iemand xD

    Naam-Siham
    Leeftijd-17
    Karakter-lief,behulpzaam,humoristisch
    Rol-Medewerkster
    Stijl-Scene
    Muziek-Tokio Hotel,Jonas Brothers,Paramore
    Likes-Tokio Hotel,Pizza,uitgaan,shoppen
    Hates-Beterwetes,bitches,chocola
    Plaatje-http://i202.photobucket.com/albums/aa209/cutandcolor/Girl%20Hairstyles/l_2f5a68c672bc5e6577db1330ffb000f8.jpg


    Lalalalalalalala.