• Let op, waarschijnlijk is het wel goed te behandelen. We kennen nu de symptomen, we hebben goede medicijnen. In Mexico werd iedereen overvallen plus is daar de armoede groot.

    De verspreiding van de varkensgriep is te volgen via Google Maps. Op de wereldkaart wordt aangegeven waar de ziekte bevestigd is, waar doden gevallen zijn en waar vermoedelijke ziektegevallen zijn.

    De roze markeringen zijn vermoedelijke ziektegevallen. De paarse markeringen geven aan waar de ziekte bevestigd is. De gele punten staan voor de plekken waar verdachte gevallen waren, maar die geen varkensgriep bleken te zijn.

    Klik hier voor de kaart.

    Die dingetjes zonder puntjes staan voor doden.

    update:

    AMSTERDAM - In Spanje is een tweede geval van besmetting met het varkensgriepvirus bevestigd. Dat heeft de minister van Gezondheid Trinidad Jiménez dinsdag gezegd, aldus het Spaanse persbureau Europa Press.

    Het gaat om een 24-jarige persoon die in een ziekenhuis in Valencia ligt.

    Madrid bevestigde maandag de besmetting van een student, die in een ziekenhuis in Almansa in midden-Spanje is opgenomen.

    De patiënt in Valencia is samen met de in Almansa opgenomen student in Mexico geweest.


    Symptonen van de varkensgriep zijn:
    hoesten, geen eetlust, spierpijn, keelpijn, misselijkheid, diarree, lusteloosheid, verkoudheid en een loopneus.

    *gaat in hoekje ztten en w8 tot alles over is.*


    Your Butt is Mine!

    dan verhuis ik naar Marokko, als het ook in NL komt

    Crack, people shut up.
    Ik word bang!


    You move me ......... Kurt

    Ach wat komt komt toch wel, is toch niet veel aan te doen. Maar dat ze mij maar alvast een spuitje geven als ik die griep krijg! o.O


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nederland heeft het ook, toch? Ö


    ok

    Attached schreef:
    Nederland heeft het ook, toch? Ö

    Nee toch? oO
    En trouwens, eigenlijk is het niet zo'n bedreiging.
    Want zegt mijn papa, in het begin gingen mensen ook dood aan de normale mensengriep. :Y)
    Dus nu gaan ze een spuit uitvinden en dan gaan we niet dood. : D
    R.I.P. Overledene mensen aan de varkensgriep, blijkbaar leken jullie teveel op knorrie's. ): (Sorry, ik ben niet grappig, maar die griep scares the crack outta me en dan ga ik zo doen.)


    You move me ......... Kurt

    Meiden, jongens :P


    Ruuustig.. nederland maakt zich helemaal niet druk, we hebben op dit moment 4,9 miljoen medicijnen liggen, en dat is ruim genoeg voor (als) hier een pandemie uitbreekt om alle patienten te behandelen.

    Dus geen doden, wees niet bang. we hebben alle medicijnen :)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Meiden, jongens :P


    Ruuustig.. nederland maakt zich helemaal niet druk, we hebben op dit moment 4,9 miljoen medicijnen liggen, en dat is ruim genoeg voor (als) hier een pandemie uitbreekt om alle patienten te behandelen.

    Dus geen doden, wees niet bang. we hebben alle medicijnen :)

    Wat is 'pandemie'? :X


    You move me ......... Kurt

    Luminosity schreef:
    (...)
    Wat is 'pandemie'? :X


    Een pandemie is als het virus, op hetzelfde moment op verschillende plekken word gevonden ^^


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    KirstenSnaps schreef:
    Tara hou je mond je maakt me bang *,*


    ' niks is wat het zijn moet '

    Luminosity schreef:
    (...)
    Wat is 'pandemie'? :X

    Hetzelfde als 'epidemie', alleen dan wereldwijd. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Calm down,
    hier in het Westen hebben we goede medicijnen :]


    -

    update

    Damn,ik zeg het niet snel ofsoo,maar dit maakt me wel heel erg bang! Ö


    Sometimes it's best not to care.

    Briit schreef:
    Volgens bij ben ik bij de enige die daar chill in blijft x)


    I live for the applause, you will die for it.