• Let op, waarschijnlijk is het wel goed te behandelen. We kennen nu de symptomen, we hebben goede medicijnen. In Mexico werd iedereen overvallen plus is daar de armoede groot.

    De verspreiding van de varkensgriep is te volgen via Google Maps. Op de wereldkaart wordt aangegeven waar de ziekte bevestigd is, waar doden gevallen zijn en waar vermoedelijke ziektegevallen zijn.

    De roze markeringen zijn vermoedelijke ziektegevallen. De paarse markeringen geven aan waar de ziekte bevestigd is. De gele punten staan voor de plekken waar verdachte gevallen waren, maar die geen varkensgriep bleken te zijn.

    Klik hier voor de kaart.

    Die dingetjes zonder puntjes staan voor doden.

    update:

    AMSTERDAM - In Spanje is een tweede geval van besmetting met het varkensgriepvirus bevestigd. Dat heeft de minister van Gezondheid Trinidad Jiménez dinsdag gezegd, aldus het Spaanse persbureau Europa Press.

    Het gaat om een 24-jarige persoon die in een ziekenhuis in Valencia ligt.

    Madrid bevestigde maandag de besmetting van een student, die in een ziekenhuis in Almansa in midden-Spanje is opgenomen.

    De patiënt in Valencia is samen met de in Almansa opgenomen student in Mexico geweest.


    Symptonen van de varkensgriep zijn:
    hoesten, geen eetlust, spierpijn, keelpijn, misselijkheid, diarree, lusteloosheid, verkoudheid en een loopneus.

    we halen 2012 daalk niet D:

    in België? O.o Dan zal het niet lang duren voordat het ook in nederlands is.. ben ik bang :X


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Weet iemand waar in Duitsland mensen besmet zijn ?


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Cherished schreef:
    hoesten, geen eetlust, spierpijn, keelpijn, misselijkheid, diarree, lusteloosheid, verkoudheid en een loopneus.


    ik begin te hoesten, heb ik nu varkens griep?

    naamloosofzo schreef:
    (...)

    ik begin te hoesten, heb ik nu varkens griep?

    Haha ja je bent ten dode opgeschreven x'DDD
    Nee gast, heb je alles dan?

    Wáát, België ook al? oO'


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Cherished schreef:
    (...)
    Haha ja je bent ten dode opgeschreven x'DDD
    Nee gast, heb je alles dan?


    alleen hoesten, geen eetlust, keelpijn, lusteloosheid, verkoudheid en een loopneus.

    maar ik ben alergiesch voor bepaalde dingen...

    kan iemand me please vertellen waar in Duitsland mensen besmet zijn, woon namelijk bij de grens XD


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    belgië en duitsland heeft het, dan zal het zo wel naar NL waaien...><

    hopelijk gebeurt dat niet...(A)

    DanceGirl14 schreef:
    belgië en duitsland heeft het, dan zal het zo wel naar NL waaien...><

    hopelijk gebeurt dat niet...(A)


    die kans is 1/100000 dat het niet gebreurt :S

    EVERYBODY PRAY FOR YOUR LIFE!

    naamloosofzo schreef:
    (...)

    die kans is 1/100000 dat het niet gebreurt :S

    EVERYBODY PRAY FOR YOUR LIFE!

    is dat zeker?(A)

    oke volg het nu maar via een kaart.
    al die nieuweberichten afgaan is ook irritant.

    weet iemand SARS nog? dat virus heeft 0,000001672% van de bevolking weggevaagd... laten we hopen dat er snel een medicijn is...

    naamloosofzo schreef:
    weet iemand SARS nog? dat virus heeft 0,000001672% van de bevolking weggevaagd... laten we hopen dat er snel een medicijn is...


    goed tegen de overbevolking toch? (cat)
    Ja ik weet het, ik ben gemeen :X


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Deal with it people we gaan gewoon allemaal dood

    [/echt waar mensen zich druk om maken.]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.