• Hallowaa,,,
    ik heb mijn quizen vandaag verwijdert behalve die van Tom. maar nu had ik een nieuw idee en heb al een stukje geschreven. maar mijn probleem is: Weet geen titel. ik ben daar nooit goed in. dus ik hoop dat jullie iets leuks weten. hier is een klein stukje,,

    Hallo ik ben Seline VisIk ben 16 jaar en woon al maand in Duitsland,Berlijn. Mijn ouders hebben in berlijn een cafe gebouwt en ik mag er werken omdat ik niks kon vinden. Ik verdien er goed en vind het super leuk werk. Vaak komen er beroemdheden,dat is echt super cool.Toen er voor het eerst een beroemd iemand kwam,kwam ik op een idee om een boekje te maken met handtekening en foto van hun erin te plakken.[/b]
    Vaak hoor ik 2 stemmen in mijn hoofd. Meisjes stemmen. Als ik in problemen zit geven ze me altijd tips.Maar het probleem is. Het is bij 1 een goeie tip en ander niet.Meestal kies ik de goeie. die andere is gemeen.Het lijken we Angel en Duivel. Het gebeurde op de dag toen het cafe geopend werd. ik was met nog zo'n meisje. haar naam krijg ik niet te weten. maar we proberen erachter te komen hoe het is gebeurt.

    Na dat is het stukje. Het gaat over Tokio Hotel dat wel.
    Maar nu is mijn vraag dus: weten jullie een titel(A)..

    Heel Bedankt alvast(K)

    Hier ben ik mega blij mee!! maar 1 probleem weer..ik vind ze allemaal super!! dus ik kan niet kiezen,,

    Misschien kunnen jullie zeggen welke jullie de leukste vinden,,misschien is dat een oplossing..
    als ik moet kiezen vind ik toch: The Voices In My Head Called Angel && Devil,,

    Vinden jullie oowk?,,

    Ik wil jullie nogmaals Heel erg bedankten!! Heel erg bedankt voor jullie hulp(K)

    (...)

    Hehe sowry xD!

    weet je wat? Jij mag dat :P;)


    Why don't you break my heart

    (...)
    weet je wat? Jij mag dat :P;)

    :$ Oow danke (hoera)


    ii_COLLAPSExBabii

    (...)
    :$ Oow danke (hoera)

    Haha graag gedaan xD


    Why don't you break my heart

    Hier ben ik mega blij mee!! maar 1 probleem weer..ik vind ze allemaal super!! dus ik kan niet kiezen,,

    Misschien kunnen jullie zeggen welke jullie de leukste vinden,,misschien is dat een oplossing..
    als ik moet kiezen vind ik toch: The Voices In My Head Called Angel && Devil,,

    Vinden jullie oowk?,,

    Ik wil jullie nogmaals Heel erg bedankten!! Heel erg bedankt voor jullie hulp(K)


    Daar ga ik niet op reageren, want die heb ik zelf gepost en ja het zou oneerlijk zijn moest ik men eige post kieze xD!


    ii_COLLAPSExBabii

    (...)
    Haha graag gedaan xD


    Hmm wanna be friends? (Srr de meligheid zit er nog steeds in (cool))


    ii_COLLAPSExBabii

    Hier ben ik mega blij mee!! maar 1 probleem weer..ik vind ze allemaal super!! dus ik kan niet kiezen,,

    Misschien kunnen jullie zeggen welke jullie de leukste vinden,,misschien is dat een oplossing..
    als ik moet kiezen vind ik toch: The Voices In My Head Called Angel && Devil,,

    Vinden jullie oowk?,,

    Ik wil jullie nogmaals Heel erg bedankten!! Heel erg bedankt voor jullie hulp(K)

    Je moet die kiezen die jij het best vindt;)


    Why don't you break my heart

    (...)

    Hmm wanna be friends? (Srr de meligheid zit er nog steeds in (cool))

    tuullak:) meligheid is cuwl (net als wij xD)


    Why don't you break my heart

    maar DutchAngel zei dat er in het Nederlands staad bij die van jou: De stemmen in mijn hoofd, genaamd Engel en Duivel
    en jij zei: The Voices In My Head Called Angel && Devil.
    Dus mijn vraag is weer(omg ik ben volgens mij echt heel erg lastig,,Sorry:$).welke is het..want ik denk dat ik die ga kiezen..daar voel ik me goed bij(A)

    (...)
    tuullak:) meligheid is cuwl (net als wij xD)


    Kééj dankè!
    Ik ben altijd melig als ik een nachtje niet geslapen heb xD! Gewoon omdak zo moe ben hehe,
    maar tg nog actief (yeah).Alles op quizlet is gwn coowl. De meligheid heerst hier!


    ii_COLLAPSExBabii

    maar DutchAngel zei dat er in het Nederlands staad bij die van jou: De stemmen in mijn hoofd, genaamd Engel en Duivel
    en jij zei: The Voices In My Head Called Angel && Devil.
    Dus mijn vraag is weer(omg ik ben volgens mij echt heel erg lastig,,Sorry:$).welke is het..want ik denk dat ik die ga kiezen..daar voel ik me goed bij(A)


    Ja DutchAngel heeft gelijk. Srr was een beetje verkeerd met vertalen blijkbaar :$


    ii_COLLAPSExBabii

    (...)

    Kééj dankè!
    Ik ben altijd melig als ik een nachtje niet geslapen heb xD! Gewoon omdak zo moe ben hehe,
    maar tg nog actief (yeah).Alles op quizlet is gwn coowl. De meligheid heerst hier!

    Waar ken 'k dat toch van?(A)xD


    Why don't you break my heart

    oow sorry klopte niet..had engelse gedaan maar moet de nederlandse..sorry,, deze moet het zijn:The stemmen in mijn hoofd die ik engel en duivel noem
    nogmaals sorry,,

    oow sorry klopte niet..had engelse gedaan maar moet de nederlandse..sorry,, deze moet het zijn:The stemmen in mijn hoofd die ik engel en duivel noem
    nogmaals sorry,,


    Ik moet sorry zeggen, ik heb verkeerd vertaald :O!


    ii_COLLAPSExBabii

    (...)

    Ja DutchAngel heeft gelijk. Srr was een beetje verkeerd met vertalen blijkbaar :$


    Maakt niet uit hoor meis!!!
    Na ik heb een titel gevonden:D:D,,
    Ik wil jullie heel erg bedanken!!!! SUPERBEDANKT(K),,Ben jullie heel erg dankbaar(A),,