• hallo iedereen op deze topic moetje zeggen wat je het mooiste vind anime of manga ik vind manga het mooiste maar ik weet niet wat jullie het mooiste vinden dus zeg het . IK ZOU gewoon willen weten wat het beroemdste . Het moet niet maar het zou wel tof zijn als je is een van mijn quizlets maakt .
    Als je dit leest geef dan zeker een reactie waar het antwoord op staat


    Take my hand tonight

    Ik denk dat anime het beroemste is (maar ik vind manga het mooiste)!

    Ik vind Anime mooier ;p


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik vind anime het mooist

    ik vindt ze allebij wel mooi maar tich anime denk iets beter


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    ... wat is het verschil? manga is toch gewoon d tekening en anime is toch gewoon het filmpje? dus dan zou ik even mooi zeggen :P


    Liever spijt van wat je hebt gedaan, dan van wat je niet hebt gedaan.

    Ik vind het allebei super, maarja, veel verschil is het eigenlijk niet; manga is strip en anime film en verder gewoon dezelfde tekenstijl!

    Anime, is mooier uitgewerkt :)

    Het ligt aan welke serie je neemt, vind ik.


    we were young but we were blind.

    De ogen, vorm van de hoofd&lichaam:P

    Ik vind het lastig om te kiezen, Anime loopt lekker en je hoort hun stemmen maar bij manga kan je ook rustig kijken want als je even weg kijkt mis je niet iets... Ik bekijk beiden:P

    Het ligt aan welke serie je neemt, vind ik.

    idd!:P

    Anime
    dat is bij mij echt makkelijk hihi


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    anime is mooier


    Sick and tired of needing your affaction

    Ik vind het allebei mooier en er zit niet echt verschil behalve dat anime beweegt en manga niet,, maar het ligt ook aan wat voor soort manga,, bijvoorbeeld uit zo'n boekje is niet ingekleurd dus dan vind ik anime wel mooier,, maar het is allebei wel even beroemd denk ik,, misschien is manga zelfs wel beroemder want dat bestond eerder

    Ik vind t allebei leuk, dur zit toch nie zoveel verschil in:P


    Inspiration can hit you any time