• Mijn broertje is dus net naar de kapper geweest en hij heeft een soort van emo kapsel.. maar i.p.v. dat hij dan ook echt een emo kapsel heeft is het een kinda misbaksel naar mijn mening.. Oke hij moet het zelf weten.. Ik bedoel het is zijn haar. Maar ik vind het gewoon vreselijk om te zien :/ Ik vind het echt niet mooi en dan gaan mijn ouders ook nog zeggen dat hij míj niet zo moet nadoen..

    Ik weet echt niet wat ik ermee aan moet. Ja blij voor hem zijn, maar ik vind dat hij zijn haar anders moet doen..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    laat hem, hij moet ermee lopen (:

    Cherished schreef:
    laat hem, hij moet ermee lopen (:

    Ja je hebt gelijk maar ik ben bang dat hij ermee gepest wordt..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Je kunt er niks aan doen,hij bepaald hoe hij erbij loopt. x3


    We can only learn to love by loving.

    is het zo erg dan? O.o


    -

    Liefje, scheer hem gewoon kaal in zijn slaap, ik help je wel. :') En zo vreselijk kan het toch niet zijn?


    You move me ......... Kurt

    valt weining aan te doen denk ik, of je schiet perongeluk uit met een scheerapparaat en dan valt ze haar eraf O.o

    als eerst wie van de twee?

    ten tweede dat wil ik zien!

    derde ligt eraan .Ik zou gewoon de waarheid tegen hem zeggen.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Als hij het mooi vind :]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Luminosity schreef:
    Liefje, scheer hem gewoon kaal in zijn slaap, ik help je wel. :') En zo vreselijk kan het toch niet zijn?

    Geniaal.


    Behind every great man there’s a great woman

    Zoals je al zij. Het is zijn haar, niet het jouwe :/


    The economy is suffering, let it DIE!

    Als hij zich er gelukkig bij voelt? Laat hem lekker, het is ook onzin om je haar anders te doen omdat je zus/broer het niet mooi vindt. Ik zou daar dan echt schijt aan hebben hoor:O


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Foto? ;D


    Niet geschoten is altijd mis..

    Laat hem gewoon. Als hij erblij mee is.En als je bang bent dat ze hem pesten. Ga je gewoon naar die mensen en ga je gewoon u mening is zeggen en het voor u broertje opnemen (:

    Laat 'm maar, hij is degene die voor aap moet lopen ;D.


    I don't need words to feel those lips.