• heey,,
    ik wild dit even kwijt.geliever geen haat reakrie's of zo dankje wel

    ik moet morgen naar een psychiater voor de 2de keer.
    ik zouw bij het begin beginnen

    mijn moeder is ruim 2,5 jaar geleden overleden.
    (daar heb ik het noch steets moeilijk mee)
    mijn vader vind dat ik sinds die tijd erch gesloten bne. daarom moest ik naar een haptonoom(is een soort van psychiater). daar heb ik heel wat gesprekken met haar gehad(dat hielp niet)

    een paar weken geleden moest mijn vader mee. en zij haren het metmakkar eens dat ik overgevoelig voor prikkels zouw zijn en me niet kan consentreren(wat volgens mij niet het geval is)

    mij vader heeft het met mijn school er over gehad en sommige leraren van mij zijn het met hem eens.

    daarom moets ik vorige week naar z'n insitut(ben de naam vergeten). daar hebben ik en mijn vader een gesprek ge had met een psychiater . zij wil een test met me gaan doen. om te kijken of er meer aan de hand is (ik ben dislectie's maar zij denken dat er meer aan de hand is).
    voor die test is een wacht tijd van ongeveer 2 maanden.

    ik moet dus morgen weer naar die vrouw toe om alleen met haar te praten en meschien zelf noch wat kleine vragen lijsten in te vullen.

    ik daar dus echt geen sin in maar ik moet.
    ze zechen dat ze me willen helpen. maar dat doen ze niet. ze zouden me pas acht helpen als ze me met rust laten(thuis en daar heb ik steets gezeur aan m'n kop omdat het oo school niet zo goed gaat).maar dat willen ze niet in zien. en ze luisteren ook niet naar mij

    en morgen moet ik er weer heen en dat wil ik acht niet.
    en nee ik hbe geen vertrouwen er in omdat dat met die hapronoom ook niet werkte. en nee ik zouw ook niet mogen stoppen want ik word gedwongen naar die psychiater te gaan

    ik word echt gek van mijn vader en zus. ze zitten ook de hele tijd te zeuren over mijn muziek en zo.
    HELP!!IK WORD HIER GEK!!

    edit
    ik ben net trug gekomen en ik moest allemaal domme vragenlijsten invullen. van heb je veel vrienden niet veel soms veel en zo

    wazig...
    en nu gaat ze met het team bespreken of ik wel die test moet doen... en ze zal noch bellen.
    dus ik weet niet eens wat er nu komen zal

    dank je voor het lezen
    xx


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    succes morgen(Y)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Gewoon gaan, na een poosje gaat het echt helpen, ik had in het begin ook zoiets van, oh dat helpt niet.
    Maar dat doet het wel, even doorzetten!


    You move me ......... Kurt

    In iedergeval veel sterkte (flower)

    xx


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Luminosity schreef:
    Gewoon gaan, na een poosje gaat het echt helpen, ik had in het begin ook zoiets van, oh dat helpt niet.
    Maar dat doet het wel, even doorzetten!

    bij die haptonoom heb ik ongeveer 5 maanden gezeten en dat hielp ook niet

    en ze danken daar dat ik zwaar psychies getoord ben


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Zoals hierboven gezegt word, succes morgen en veel sterkte. Die mensen willen je wel helpen met het verwerken etc. Nog één dingetje, let een beetje op je spelling. Ik kon het bijna niet lezen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Maar als ze thuis aan je kop zeuren dan moet je juist gaan. Als uit die test blijkt dat je een andere stoornis hebt dan alleen dyslectie, kunnen ze daar op school ook rekening mee houden met je punten etc.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    XamaranthX schreef:
    (...)
    bij die haptonoom heb ik ongeveer 5 maanden gezeten en dat hielp ook niet

    en ze danken daar dat ik zwaar psychies getoord ben

    No offence, maar misschien is er ook iets met je, dat het daarom geen effect heeft.
    Have a litte faith, het komt wel goed!
    Heel veel succes morgen! o:


    You move me ......... Kurt

    Luminosity schreef:
    Gewoon gaan, na een poosje gaat het echt helpen, ik had in het begin ook zoiets van, oh dat helpt niet.
    Maar dat doet het wel, even doorzetten!


    Scream for mercy!

    LizesBIATCH schreef:
    Maar als ze thuis aan je kop zeuren dan moet je juist gaan. Als uit die test blijkt dat je een andere stoornis hebt dan alleen dyslectie, kunnen ze daar op school ook rekening mee houden met je punten etc.

    er woord al rekening gehouden met mijn punten vanwegen mijn dislectie

    en ik weet wat er aan da hand is sommige mense (waaromder ik) zijn liever alleen. en hebben liever geen gezeur aan hun kop

    net ook weer mijn vader komt thuis en hij begint 'mee'te zingen met mijn muziek op z'n iritante manier en een lol dat hij en mijn zus hebben


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    misschien moet je er een beetje vertrouwen in hebben..

    En als het echt niet lukt, kan je misschien altijd nog stoppen en ga anders praten met een vertrouwens persoon op school [/heb ik vandaag gedaan]. Die helpen je in ieder geval!


    Stop holding me under and let me breathe.

    LoveWithPain schreef:
    misschien moet je er een beetje vertrouwen in hebben..

    En als het echt niet lukt, kan je misschien altijd nog stoppen en ga anders praten met een vertrouwens persoon op school [/heb ik vandaag gedaan]. Die helpen je in ieder geval!

    ik hbe er gene evrtrouwen in omdat dat bij die haptonoom ook niet werkte en due vertrouwings persoon op school is z'n zweverig tiep daar heb je niks aan. en ik mag toch niet stoppen als ik dat wil want ik word ook gedwongen om naar dat mens te gaan


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Het kan ook niet anders dat je het moeilijk hebt.. ik zou zelfs naar 5 jaar nog niet over de dood van mijn zijn. Maar ik snap heel goed dat je er niet onder uit kunt komen en ook niet wilt gaan. Je moet misschien gewoon met je vader gaan praten en hem serieus vertellen wat je dwars zit en waarom die psychiater niet helpt. Als je mensen met die dingen confronteert komt er meestal wel iets (positiefs) uit.


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Soulmate schreef:
    Zoals hierboven gezegt word, succes morgen en veel sterkte. Die mensen willen je wel helpen met het verwerken etc. Nog één dingetje, let een beetje op je spelling. Ik kon het bijna niet lezen.

    ze willen niet helpen met het verwerken ze willen doe als of ik psygies gestoord ben

    en dat van mijn spelling sorry maar dat komt door mijn dyslectie(hoewel ze dat neregn hier geloven)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Niamh schreef:
    Het kan ook niet anders dat je het moeilijk hebt.. ik zou zelfs naar 5 jaar nog niet over de dood van mijn zijn. Maar ik snap heel goed dat je er niet onder uit kunt komen en ook niet wilt gaan. Je moet misschien gewoon met je vader gaan praten en hem serieus vertellen wat je dwars zit en waarom die psychiater niet helpt. Als je mensen met die dingen confronteert komt er meestal wel iets (positiefs) uit.

    ik hbe gezecht dat ik niet wil en ik heb het uitgelcht maar hij luistert niet


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    xDONUT schreef:
    In iedergeval veel sterkte (flower)

    xx


    succes morgen (Y)


    dankje(K)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥