• Een POOT in mijn kamer! Ik was mijn bankpas en ID (Die zitten in zo'n pasboekje) kwijt, ik helemaal flippen, bleek dat mijn moeder hem in een of ander verlaten kluis-bakje-ding had gedaan toen ze mijn kamer ging opruimen, wat zo zowiezo al helemaal niet moest doen. --' Arg, ik haat dat! Ze verstopt het gewoon expres ):


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Altijd als moeders gaan opruimen in je kamer ben je alles kwijt. 8D


    I live for the applause, you will die for it.

    ö awel bij mij is dat ook xD
    ik heb zoiets wel maar madam wilt het wel bijhouden :O like vertrouwd die mij niet?
    <3.


    Your Butt is Mine!

    Dat is vervelend. >-<
    Mijn mama gooit of legt nooit dingen weg zonder het tegen me te zeggen, dat is wel makkelijk.

    Mijne doet dat nou ook altijd. Dan gaat ze ongevraagd mn kamer opruimen, ben ik vervolgens alles kwijt, vraag ik of ze het niet meer wil doen, en dan vind ze me ondankbaar.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Nou, nou nou. Wat een verhaal. Ik vind dat je dan je bankpas zelf moet opruimen!:D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Nou, nou nou. Wat een verhaal. Ik vind dat je dan je bankpas zelf moet opruimen!:D

    Maar ik ben oud genoeg om zelf te beslissen wanneer ik dat doe, niet?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dat is niet zo'n slimme actie. Misschien moet je haar aanklagen wegens mislukte diefstal? :'D


    You move me ......... Kurt

    de mijne wel tenminste als ze boos is...


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Ohmygod da is zo vervelend ö ik haat dat ook dat iemand in mijn kamer komt ö en dan vooral wanneer ik niet thuis ben ö

    Bij mij is dat ook altijd,Ik stress altijd als mijn moeder in de kamer is,want altijd heb ik een gevoel dat ze een belangrijk ding in mijn kamer gaat kwijtraken XD


    ..I live by The Number '665',Next to The Devil..

    Dat had ik ook toen mijn ma hier nog woonde ><

    Nou ruimt mijn pa m'n kamer op, en nu vind ik wel altijd al mijn spulletjes terug. ^^

    Vraag maar aan je pa of hij het wilt overnemen van je ma, dan raak je niks kwijt ;D


    x


    Scream for mercy!

    Mijn moeder verandert om de 5 stappe heel ons huis qua interieur -_-'
    Uit m'n kamer blijft ze gelukkig nog wel uit^^


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Dat zeg ik altijd tegen m'n vader. Hij ruimt constant op en dan smijt ie alles wat ik nodig heb zomaar weg. Hups, de prullenbak in. Of mijn bureau volpleuren en dan zeggen dat ik hem moetn opruimen omdat het mijn rommel is --' Yeah right, híj pleurt hem vol niet ik <.<

    Ik ben ook altijd alles kwijt als mijn moeder mn kamer opruimt ><


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ach MEGA Joytje toch. Kon je je bankpas dan niet meteen vinden met je super MEGA kracht? :Y)


    " I'm not your boyfriend, baby. "