• Ja, wij krijgen op het einde van het jaar een nieuwe leerkracht voor MAVO. Fun! Die gast is nog maar net in Belgie komen wonen xD, hij maakt grote wereld reis ^^, en hij komt nu voor een jaar in belgie wonen xD.Zijn gsm ging af in de les xD en dieje begon vrolijk in een andere taal te bellen xD. Coowle gast, Alleen kan ik niet vertellen hoe oud hij is, hij ziet er jong en oud tegelijk uit! xD


    Your Butt is Mine!

    Tof x]
    Leuker dan onze interim van Nederlands, die suckt. x']


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    whaha xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    whhaah wt raar xD en gaat die dan na dat jaar dat hij in B verbleef terug weg ofwa? :|
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Wahahaha :')


    I need you like a heart needs a beat

    Hahaha.

    tomfreakske schreef:
    whhaah wt raar xD en gaat die dan na dat jaar dat hij in B verbleef terug weg ofwa? :|
    Xx

    Hij kwam van frankrijk xD
    zijn ex vrouw en zoon wonen daar ook :Y) ^^
    en zijn zoontje was voor 2 weken in Belgie :Y)
    <3.


    Your Butt is Mine!

    Dan snap ik één dingetje niet: Waarom wordt hij voor een jaartje leerkracht? oO'


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    xGORGEOUS schreef:
    Dan snap ik één dingetje niet: Waarom wordt hij voor een jaartje leerkracht? oO'

    hij heeft vroeger in belgie gestudeerd voor leerkracht xD
    maar na zijn studies is hij beginnen reisen xD


    Your Butt is Mine!

    Wij hebben een vervangster voor tekenen en altijd gaat haar gsm af. Neemt ze haar gsm en verlaat ze het lokaal even om rustig te kunnen bellen >.<


    Never run out of reasons to smile...

    Wy krygen na de vakantie een nieuwe voor Duits -,-. Die zak is al eens in de klas geweest en is oud, langzaam, kan onze klas niet aan en komt uit de 10e eeuw fzoo... en is rete saaii-,-


    Geen woorden, maar daden.

    hahahha,coewl ik wou dat ik zo'n docent had voor Nederlands


    ..I live by The Number '665',Next to The Devil..

    Die van my suckt, die heeft iets tegen my. ô.0


    None but ourselves can free our minds.

    Yeah ;D
    Is hij seksie?


    Where there is a sea there are pirates...

    coolheid x'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Wat tof, wij krijgen even een stagair voor engels, maar dat is voor zijn leerkrachten diploma te halen fzo (njah, je weet wel)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]