• geef gewoon je detail van je dronken momenten
    de mijne weten? oké: we hadden in de middag erristoph gedronken(weet zelfs ni meer hoe je die drank schrijft) en het lesuur daarna hadden we studie. Wij zitten op de banken buiten in het zonnetje. Zien we opeens dé hottie: simon, hij loopt(wandeld kei alijs) naar zijn klas. We zitten gezellig te kijken tot die opeens zwaait. Mijn vriendinnen doen net of ze technologie verderstuderen en ik zwaai dolleuk terug. Het was een magisch moment xD
    en de jouwe?

    Geen X') ik ben al gestoord genoeg zonder dronken te zijn


    BAM!

    Geen X') ik ben al gestoord genoeg zonder dronken te zijn


    haha ik ook

    q-day.
    nou jaaa, ik had gewoon niet veel op, maar alles wel ge-at. dus jaaa ik liep daar maar te schreeuwen uit die attracties en zo, en keihard tokio hotel, en tegen vriendinne schreeuwen enzoo


    You'd took my breath but I'll survive.

    Dronken? Vaak genoeg en ben nu ook al een biertje aan het drinken.

    Zo ging ik met een hele groep dronken pinnen midden in de nacht in Emmen. Ik ging pinnen en iedereen keihard schreeuwen. HIJ GAAT PINNEN, TRAALAHLAHLAHLAH, HIJ GAAT PINNEN, TRAAAHLAHLAHLAHLAHLAH. Echt waar we waren op bijna een kilometer afstand te horen :O.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    http://nl.youtube.com/watch?v=JH9Z14qJLXs

    Na het zien van dit filmpje weet je wat ik bedoel :).

    Alleen we waren met 2 keer zo veel man en kwam er geen politie :P.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    http://nl.youtube.com/watch?v=JH9Z14qJLXs

    Na het zien van dit filmpje weet je wat ik bedoel :).

    Alleen we waren met 2 keer zo veel man en kwam er geen politie :P.

    Haha, lekker lomp,. :P
    Ik kan tegen alcohol, dus ik ben nog nooit dronken geweest,.
    xXx


    FML

    Geen X') ik ben al gestoord genoeg zonder dronken te zijn


    Ich auch :D:D


    Sweet dreams will come true.

    http://nl.youtube.com/watch?v=JH9Z14qJLXs

    Na het zien van dit filmpje weet je wat ik bedoel :).

    Alleen we waren met 2 keer zo veel man en kwam er geen politie :P.

    Haha, lekker lomp,. :P
    Ik kan tegen alcohol, dus ik ben nog nooit dronken geweest,.
    xXx

    Dom lomp en famous?

    Nee dat waren we niet. We hadden wel 1 voor een dood kunnen zijn, zo dronken waren we na bijna 2 kratten :O.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    egt dronken ben ik nooit geweest maar ik was eerst aangeschoten en dat was van de zomer op het strand in frankrijk en ik had en lagbui met een vriendin en toen moesten ze me naar de camping dragen omdati k niet meer kon stoppen xd

    http://nl.youtube.com/watch?v=JH9Z14qJLXs

    Na het zien van dit filmpje weet je wat ik bedoel :).

    Alleen we waren met 2 keer zo veel man en kwam er geen politie :P.

    Haha, lekker lomp,. :P
    Ik kan tegen alcohol, dus ik ben nog nooit dronken geweest,.
    xXx

    Dom lomp en famous?

    Nee dat waren we niet. We hadden wel 1 voor een dood kunnen zijn, zo dronken waren we na bijna 2 kratten :O.

    Omg zeg, 2 kratten? Met hoeveel waren jullie :P
    Wel gezellige boel, hoor
    xXx


    FML

    Ben nog nooit dronken geweest xD


    I clicked my heels and wished for you.

    whaha veel drank gehad! alles wat we konden vinden, gingen we lopend (we waren op een feestje) naar huis
    het enigste wat ik me kon herinneren is dat ik met een vriendin door de stad liep en dat ik een fles whisky in me hand had xD
    toen ik wakker werd, zag ik dat mijn fles leeg was, mijn vriendin aan het overgeven was en dat we blijkbaar in de stad voor de coolcat in slaap zijn gevallen!! xD
    whahah egt zooo fucking vreemd!!
    we hadden allebij een kater en liepen met een bonzend hoofd naar mijn huis toe xD

    nog nooit dronken geweest! je hoeft niet dronken te zijn voor plezier te kunnen maken toch?

    Het was een soort van festival. Ik en 5 vriendinnen van me gingen ernaar toe. Enjaa, we waren behoorlijk dronke en toen we een "plaskaart" [kaartje om op de wc te magen xp] gingen zei ik tegen die man die ze verkocht: "ga je mee naar de wc?" en volgens Lisa keek die man de rest van de avond naar mij =S .. k vin da echt erg dak da ad gezegt en ik wist da echt nie meer. Een week later kwamen we die man tegen toen we gingen shoppen en die knipoogde!!!!! omfg, nog nooit in men leven voelde ik me zo beschaamd..


    Turning up the volume

    ik ben al gestoord genoeg, zonder dronken te zijn. Dus ik drink niet:P


    I am an idiot, I move.