• We drukken jullie op het hart dat niet alles wat door users in dit topic wordt gezegt ook waar is. We vragen jullie daarom ook om niet teveel te speculeren. Het beste kunnen we afwachten tot de politie dingen bevestigd. Bevestigde dingen zullen in dit topic vermeld worden.


    GELIEVE GEEN FOTO'S TE PLAATSEN VAN HET ONGEVAL IN VERBAND MET DE JONGE LEEFTIJD VAN SOMMIGE ONDER ONS.


    *EDITS IN ROOD*

    BRON: NOS
    Bij de viering van Koninginnedag in Apeldoorn heeft zich een ernstig incident voorgedaan. Het programma voor de rest van Koninginnedag is afgelast.
    Op tv was te zien hoe een zwarte auto vanuit de Loolaan door de menigte reed in de richting van de bus met de koninklijke familie.
    Daarna botste de auto, waarvan de voorruit al beschadigd was, tegen een pilaar. Onduidelijk is of er opzet in het spel is. Het leek erop dat de auto zich in verboden gebied bevond.
    Gewonden
    Bij het incident zijn veertien gewonden gevallen. De gewonden liggen nog op de grond, sommigen worden gereanimeerd. Anderen lijken er ernstig aan toe te zijn.
    Ambulances en brandweerauto's zijn aanwezig. In de lucht hangt een traumahelikopter.
    Bestuurder
    De bestuurder van de auto moest uit het wrak worden bevrijd. Hij wordt ernstig gewond naar het ziekenhuis gebracht. Hij is ook gearresteerd en hij wordt verhoord.
    De koninklijke familie heeft het incident gezien en reageerde geschokt. Prins Willem-Alexander en prinses Máxima keken toe met de hand voor de mond.
    De politie heeft het publiek verzocht weg te gaan. Het publiek vertrekt rustig.
    De politie geeft om 15.45 uur een persconferentie over het incident.

    EDIT:
    De koningin heeft via de rijksvoorlichtingsdienst haar medeleven betuigt.
    Het koninklijk defilé en andere activiteiten rond koninginnedag zijn afgelast, ook in Rotterdam en Amsterdam.
    De bestuurder is gewond en de auto wordt onderzocht.
    Langzaam maar zeker worden steeds meer evenementen elders in het land afgelast.
    Het programma in Amsterdam is ingekort.
    Volgens de persconferentie:
    Het OM (Openbaar Ministerie) heeft reden om aan te nemen dat het een bewuste actie betreft.
    Inmiddels vijf doden, 17 gewonden waarvan 4 zwaargewonden. Verspreid over 6 ziekenhuizen.
    Verdachte opgepakt, is een 38 jarige autochtone (=Nederlandse) man, niet in aanraking met justitie geweest. Invallen in Huissen, het is niet bekend of het hierbij gaat om het huis van de bestuurder.
    Koningin Beatrix heeft inmiddels het Nederlandse volk toegesproken via televisie en opnieuw haar ontzetting en medeleven betuigt.


    De man die verantwoordelijk is voor het drama in Apeldoorn is in de nacht van 30 april op 1 mei om twee minuten voor drie aan zijn verwondingen overleden in het ziekenhuis. Hiermee stopt het strafrechtelijk onderzoek naar hem.


    We drukken jullie op het hart dat niet alles wat door users in dit topic wordt gezegt ook waar is. We vragen jullie daarom ook om niet teveel te speculeren. Het beste kunnen we afwachten tot de politie dingen bevestigd. Bevestigde dingen zullen in dit topic vermeld worden.




    (bericht aangepast door een moderator)


    i need you like a heart needs a beat.

    Echt erg =x


    BLABLABLA

    Erg he?! Ik heb het gezien op tv. :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    echt erg..ik was het gewoon aan het kijken op tv en hoorde ineens allemaal gerommel en toen kwam die auto.!:O

    Wat een gek zeg..:S
    Ik wou eerst zelf nog daarheen gaan want woon zelf in apeldoorn maar ben blij dat ik niet gegaan ben.

    Ik wens familie & vrienden veel sterkte.!
    en Koningin+fam. ook.


    Take My Picture Hollywood, I Wanna Be A Star!~Lady GaGa

    Ja ik heb het gehoord
    echt erg! :O
    ik denk helemaal niet dat het een ongeluk was ofzo


    You are so god damn Sexy <3

    -Link is verwijderd in verband met de jonge leeftijd van users.
    -Cristine.


    Hier zijn allemaal fotos. echt fucking erg men, toen die 2 mensen aangereden werden zagen de politie's het niet eens, echt raar;S



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Link verwijderd.)

    Echt verschrikkelijk gewoon !
    Ik woon zelf in Apeldoorn en ik was in de stad toen het gebeurde maar daar werd er niks gezegt !
    Ik schrok natuurlijk heel erg want stel dat ik ook mee met de stoet was gegaan dan kon er ook iets met mij gebeuren !!


    .

    De man heeft gezegt dat het opzet was !


    .

    XDD Er zijn 4 doden gevallen =o


    BLABLABLA

    Er is bevestigd dat er 17 slachtoffers zijn. Vier daarvan zijn helaas overleden, vijf mensen zijn zwaar gewond en acht mensen licht gewond.


    a figment of your imagination

    Die man is gestoord, hij heeft bekend dat het opzet was. Zo iets doe je toch niet? En dan gaan sommige mensen er ook nog grapjes over maken met hun "GTA real life." Dat slaat toch nergens op?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    EDIT: Vijf mensen raakten zwaargewond, acht mensen lichtgewond. Onder de gewonden een politieagent en een marechaussee. De politieagent raakte lichtgewond, de marechaussee is er slecht aan toe.

    bron: www.rtlnieuws.nl


    -

    Er zijn op dit moment zelfs 4 doden! O.o


    -

    omg, echt zo erg:O
    Ik bedoel, het ene moment sta je daar onschuldig naar de koningin te zwaaien, het volgende moment ben je dood door zo'n creap:O

    Echt vreselijk:|


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Jeuzus :/


    I don't need words to feel those lips.

    Waw, het is wel schokkend. O.O