• Hallo.

    Ja nou kijk,Ik heb een meisje op msn (Petra) die zit ook bij me op school.Ik ken haar niet heel erg goed ofsoo,ik heb wel een met haar gepraat ensoow,maar niet dat ik haar ken.en zij kent mij ook niet goed.Maar ik heb dus een meisje in mijn klas zitten(Lisa) die kent haar heel goed en ze zijn best friends,En ik kan ook goed met Lisa om gaan.,En ik had lisa dus vertelt dat ik op dieet was ensoow,maar Omdat lisa zo goed bevriend is met petra,had ze dat tegen petra vertelt.En die petra heb ik dus op msn,en die vraagt me elke dag ; En ben je al afgevallen,en hoeveel weeg je nu? dan zeg ik ; nee ik heb me nog niet weer gewogen!. volgende dagen vraagt ze het gwn weer! ik word er zo gek van ! wat gaat haar dat aan,ik ken haar niet eens! ze denkt ook nog es dat ze heel wat is omdat ze geschorst is van school door een brandje te steken in de wc's. Ik heb haar dus net ook gezegt; Jezus:S kap tog es met zeiken ik word gek van al die vragen. Toen zei ze; oke ik ga al.Maar omdat ik dat zo zielig vond heb ik maar snel gezegt; Sorry,ik ben niet boos ofsoo maar ik kan het gewoon ff niet aan mijn hoofd hebben. En toen zei ze; Ja oke ik snap het. Maar ik weet zeker dat ze me het morgen weer vraaagt! Ik wil het haar gwn niet vertellen,omdat dat haar niks aangaat.Maar ze blijft maar doorvragen.En ik kan haaar moeilijk op blok zetten,want dan vraagt ze me op school ; waarom ben je niet meer op msn?

    Damn,weten jullie iets zodat ik van haar vragen af ben?

    Namen zijn niet goed,Vanwege Privacy.
    x


    Sometimes it's best not to care.

    Zeg gewoon eerlijk en niet te aanvallend wat je denkt, dat is de beste oplossing. ^^

    gewoon antwoorden:

    Gaat u geen fuck aan:Y)


    Why don't you break my heart

    DutchAngel schreef:
    gewoon antwoorden:

    Gaat u geen fuck aan:Y)



    Muhaha! x']


    Sometimes it's best not to care.

    Gewoon eerlijk zijn.

    Heartbounce schreef:
    (...)


    Muhaha! x']

    Ja toch, simpel en duidelijk
    En gewoon elke keer als ze vraagt keidroog antwoorden met
    gaat u geen fuck aan:Y)


    Why don't you break my heart

    DutchAngel schreef:
    (...)
    Ja toch, simpel en duidelijk
    En gewoon elke keer als ze vraagt keidroog antwoorden met
    gaat u geen fuck aan:Y)



    Omg ! x'] *ligt plat*

    Gewoon hoe jij dat typt x']


    Srry,maar zo kan ik egt niet tegen iemand doen! xD


    Sometimes it's best not to care.

    Heartbounce schreef:
    (...)


    Omg ! x'] *ligt plat*

    Gewoon hoe jij dat typt x']


    Srry,maar zo kan ik egt niet tegen iemand doen! xD


    Dan kopieer je 't toch lekker van mij xD
    En hoezo kun je zo niet tegen iemand doen,, je zegt nog wel netjes u!!!(baby)


    Why don't you break my heart

    DutchAngel schreef:
    (...)

    Dan kopieer je 't toch lekker van mij xD
    En hoezo kun je zo niet tegen iemand doen,, je zegt nog wel netjes u!!!(baby)



    Jawel,maar straks... Mag ze mij ofsoo en dan zeg ik dat gaat u geen fuck aan xD


    Sometimes it's best not to care.

    Ja dus, zeg ik nog wel tegen mijn beste vriendin die als een zus voor me is..als ze zich bemoeit met iets waar ik geen zin in heb zeg ik gewoon gaat u geen fuck aan
    Ik bedoel je kunt iemand ook mogen zonder alles te moeten wegen, like zoiets als gewicht


    Why don't you break my heart

    DutchAngel schreef:
    Ja dus, zeg ik nog wel tegen mijn beste vriendin die als een zus voor me is..als ze zich bemoeit met iets waar ik geen zin in heb zeg ik gewoon gaat u geen fuck aan
    Ik bedoel je kunt iemand ook mogen zonder alles te moeten wegen, like zoiets als gewicht



    Ja je hebt gelijk x']


    Sometimes it's best not to care.

    Heartbounce schreef:
    (...)


    Ja je hebt gelijk x']

    dus je gaat zeggen"
    Gaat u geen fuck aan:Y)


    Why don't you break my heart

    DutchAngel schreef:
    (...)
    dus je gaat zeggen"
    Gaat u geen fuck aan:Y)



    Yep,denk het wel ! x']


    Sometimes it's best not to care.

    Heartbounce schreef:
    (...)


    Yep,denk het wel ! x']

    YAAAAAAAAAAAY(baby):D(dance)(cool)(lol)(Y)(hoera)_O_(yeah):Y)


    Why don't you break my heart

    DutchAngel schreef:
    (...)
    YAAAAAAAAAAAY(baby):D(dance)(cool)(lol)(Y)(hoera)_O_(yeah):Y)



    Muhahaha!(duivel)


    Sometimes it's best not to care.

    Heartbounce schreef:
    (...)


    Muhahaha!(duivel)

    Now I feel proud:Y)


    Why don't you break my heart