• Heey! ^^
    Zoals de titel al zegt is dit een nieuw woorden spelletje..
    (Ik weet wel niet of het al bestaat mjhaa..)
    Het gaat als volgt:
    Je krijgt twee heel uiteenlopende woorden waarmee je een zin of mini verhaaltje moet maken. Hoe grappiger hoe beter! :D Dus laat je inspiratie maar de vrije loop (:

    vb. Mijn bomma en een condoom.
    Mijn bomma vind in de kast van bompa een condoom. Ze wist niet wat het was en dacht dat het een ballon was. Met volle kracht begon ze er in te blazen, maar hij had nogal een merkwaardige vorm. Opeens kwam bompa de kamer inlopen. Toen hij haar zag kreeg hij onmiddellijk een grote grijns op zijn gezicht. "Jij hebt er precies ook wel zin in!" lachte hij etc..


    'Okéé, deze was eigenlijk helemaal niet goed! Dus laat zien dat jullie het beter kunnen! :D

    Oké hier gaan we! :D

    Goudvis en Radio.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2009 - 12:13 ]

    Goudvis en Radio

    Ik zal jullie het echte verhaal vertellen over hoe de Radio is uitgevonden. Lang geleden in een ander tijdperk was er een goudvis. Die goudvis was erg eenzaam en had behoefte aan geluid om zich heen. Hij kon moeilijk vriendjes maken, dus was hij altijd alleen. Hij begon te knutselen om iets te maken waar geluid uit kwam. Zo ontstond de radio. Nu luistert iedereen naar de radio.

    Giraffe en Pinda.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Giraffen en pinda

    Er was eens een girraf die kreeg van zijn vriend de aap een pinda girafe stike in de pinda , toen zei de aap hoe moet ik iemand uit verstikking helpen met zo een lange nek :S


    Een varken met een paperclip


    Without the Darkness,we can be blinded by Light

    varken en paperclip.

    "Knor" deed het varken. Met zijn snuit groef hij verder in de aarde. Steeds meer modder kwam op zijn snuit te zitten. Maar dat is waar hij van houdt. De grond werd steeds verder omgespit, totdat het varken iets tegenkwam. Het was een paperclip van ijzer. Met veel smaak verdween ook deze paperclip in de maag van het varken.

    Een schaar en een printer.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2009 - 13:26 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik haal een papiertje uit de printer en knip met mijn schaar een mooi figuurtje eruit.

    Drolletje en konijn

    Mijn konijn hupte door het gras heen. Ze legde een drolletje en hupte weer verder. Toen kwam mijn hond aanwandelen. Zij was niet veel groter dan het konijn. Het konijn besloot dat de hond het hok in moest i.p.v. het konijn zelf. Het konijn deed listig en lokte mijn hond het hok in. Ze deed het hok op slot en hupte zelf naar binnen. Ze ging voldaan in mijn hond haar mand zitten. Einde.


    gang, school


    Life is hard and then we die

    ik liep door de gang van mijn school. Opeens werd ik een lokaal ingetrokken en keek mijn leraar Wiskunde me kwaad aan. 'Wat heeft dit te betekenen ?!' riep hij en liet een toets zien van 0/10. Op het blad waren allemaal eendjes en handschoenen getekend. Ik schoot in de lach. 'Wat is hier zo grappig ?!' riep hij kwaad. Ik nam mijn lippenstift en tekende nog een hartje naast de nul. De leerkracht werd rood van woede, maar voor hij me kon laten nablijven stond mijn reuze slijper Mnr. Potloodslijpsel achter hem en sleep zijn kop eraf. Ik lachte me kapot en riep 'High five, Mnr potloodslijpsel!' Zo gezegd zo gedaan. Dan kwam mijn paarse zonnebril het lokaal ingehuppeld en sprong op mijn kop. 'Owyeah' zei ik stoer en met mijn zonnebril op mijn kop, en mijn slijper naast me, liep ik naar de volgende nul.

    Potlood, Webcam