• De stelling van vandaag luidt:
    Obama geeft nieuwe hoop

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    when words fail, music speaks.

    Geen idee, ik volg zoiets niet xd

    ja
    dit is meteen een heel andere president.
    de hoop staat hoog anyway zo!!


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    eens


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    KensVAGINA schreef:
    Ja,maar of hij alle problemen op kan lossen ? eerst zien dan gelove.

    Ik denk van wel Ö
    Die gast rockt dude ('=


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ja, hij geeft duidelijk nieuwe hoop. Kijk maar naar hoe alle amerikanen reageren, maar ik weet niet of hij al zijn beloftes gaat kunnen waarmaken. Ik snap dat hij het volk aan zijn kant wil krijgen en dat lukt deels ook zo, maar ik denk dat hij zal moeten oppassen. Maar veel slechter dan Georgie kan het wel niet worden zeker?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik hoop het.


    blame the bully.

    ja ik vind van wel

    maar ik moet nog zien of alles ook echt realiteit zal worden................ anders zou het ook een grote klap zijn.


    'x


    dress me, i'm your mannequin.

    Think so. ;3


    None but ourselves can free our minds.

    Hij geeft zeker hoop. Maar hoop betekent nog niet dat het ook echt gebeuren zal... Vind ik dan.


    Don't blame the others for the mistakes you made...

    Ik denk van wel..althans, ik hoop het toch x]


    Live for something or die for nothing

    Tranquillity schreef:
    Ja, hij geeft duidelijk nieuwe hoop. Kijk maar naar hoe alle amerikanen reageren, maar ik weet niet of hij al zijn beloftes gaat kunnen waarmaken. Ik snap dat hij het volk aan zijn kant wil krijgen en dat lukt deels ook zo, maar ik denk dat hij zal moeten oppassen. Maar veel slechter dan Georgie kan het wel niet worden zeker?
    Georgië was gerechtvaardigd =)
    Rusland heeft laten zien dat er niet met hun te sollen valt..


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik weet hetn iet. Hij kan zitten zeggen van 'dat gaan we oplossen. etc' maar wie zegt dat hij het ook kan? Ik vind dat Obama eerst moet laten zien en daarna moet zeggen: We zullen dit en dat aanpakkan. Dit is valse hoop die hij ons, eigenlijk zo wat geeft.

    Ja. Ik denk dat die Amerikanen gewoon een persoon nodig hebben waarin ze zichzelf kunnen zien. En dat is Obama.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Emotionless schreef:
    (...)Georgië was gerechtvaardigd =)
    Rusland heeft laten zien dat er niet met hun te sollen valt..

    Heu, ik ben niet mee :') (Had het over George Bush)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right