• Goedenmiddag,
    Ik slaap dus sinds vorige week amper. Ik lig iedere avond pas rond half 5 te slapen. Misschien wel omdat ik dan verkouden ben maar daar heb ik dan weer niet zoveel last van.
    Het kan ook zijn dat is teveel nadenk voor ik ga slapen maar dat kan ik ook niet stoppen :Y).
    Mn moeder heeft nu speciale thee (:8) voor me gekocht en is ook nog van plan om van die natuurlijke slaapdingessen pillen te kopen maar ik krijg dus nooit pillen door mn strot.

    Iemand andere tipzz (nerd)?

    Liiiiefs,
    Beva.


    I recycle my thoughts.

    Raam open, douchen en meteen je bed in, zorgen dat er geen dingen meer zijn om over na te denken (dus pak je tas in voor school, leg je kleren alvast klaar, heb je huiswerk af etc), warme melk, thee, lavendel olie schijnt ook te helpen. Telefoon uit en niet onder je kussen (ze zeggen dat je daardoor minder snel in slaap valt), nog steeds je raam open, enneh, voldoende stofzuigen.
    Je kunt ook bij de dokter melatonine pilletjes vragen, werkt prima. ^^


    Dit waren iig de dingen die de dokter tegen mij zei, en t helpt wel.

    Fragile schreef:
    Raam open, douchen en meteen je bed in, zorgen dat er geen dingen meer zijn om over na te denken (dus pak je tas in voor school, leg je kleren alvast klaar, heb je huiswerk af etc), warme melk, thee, lavendel olie schijnt ook te helpen. Telefoon uit en niet onder je kussen (ze zeggen dat je daardoor minder snel in slaap valt), nog steeds je raam open, enneh, voldoende stofzuigen.
    Je kunt ook bij de dokter melatonine pilletjes vragen, werkt prima. ^^


    Dit waren iig de dingen die de dokter tegen mij zei, en t helpt wel.

    Misschien ligt het wel aan mn mobiel :|. Dat kan want ik check hem minimaal 200 keer voor ik uiteindelijk in slaap val :'D. Hij ligt btw naast mn kussen.


    I recycle my thoughts.

    een boek lezen, ik val daar altijd van in slaap x']