• KLIK VOOR ROLLEN!!!

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=34129


    Ik heb besloten een nieuwe story te beginnen. Ik weet alleen niet over wàt. Ik heb al 3 korte stukjes. Wil je ajb zeggen welke jij het leukst vindt. (Ik heb nog geen namen dus ik noem de personen 'meisje'/'jongen'.
    Story 1.
    'Meisje' (15) is een meisje met veel zelfvertrouwen en is dan ook best populair. Ze heeft veel vriendjes gehad. Daarom kan ze ook bijna iedereen die ze wil krijgen. Maar de jongen die ze leuk vindt, durft ze maar niet aan te spreken, hij heeft een vriendin... Over 2 weken gaan ze met school op zomerkamp, die 8 weken duurt. Lukt het haar om in contact met hem te komen als ze op kamp zijn, of leert ze iemand anders kennen waar ze verliefd op wordt..?
    Story 2.
    'Meisje' (18) Heeft problemen thuis, het begint met kleine ruzies, maar dan worden haar problemen steeds maar groter. Ze gaat heel vaak uit me een meisje die ze leerde kennen. Op een nacht wordt ze verkracht en staat ze op het punt zelfmoord te plegen, net op dat moment leert ze een jongen kennen, hij is wel heel aardig tegen haar.. ze krijgt een relatie met hem, zal ze bij hem wonen?
    Story 3.
    ''Meisje (17) is een danstalent. Ze heeft nog nooit voor een groot publiek opgetreden. Totdat ze wordt ontdekt en moet voor een groot publiek optreden, het enige wat ze mist is een danspartner. Die gaat ze zoeken samen met haar beste vriendin (20). Ze komt veel jongens tegen, waar ze ook leuke nachten mee doorbrengt. Maar voor wie kiest zij, voor die knappe jongen die is getrouwd maar wel een relatie met haar wil, of voor de jongen waar ze verliefd op wordt, die geen relatie met haar wil.

    Kies maar,
    story 1. ||||
    story 2.
    story 3. |||

    Ik heb ook nog rolletjes nodig, maar daar open ik nog een topic over!!!


    So far away..

    De 1ste?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Story 1 & Story 3.
    Ik kan niet goed kiezen.
    Maar ik denk dat ik voor Story 3 ga. Die is orgineel.


    It's all for you, my butterfly.

    aha, 2 valt denk ik af.
    Maar nou blijven 1 & 3 over,
    ik weet t niet meer.:(


    So far away..

    1! dies cooler, want 3 snap ik niet egt..


    We'll carry on, and thoug, ur dead and gone.

    1


    -

    3


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    3


    I live for the applause, you will die for it.

    1


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    oké.
    zoveel is wel genoeg, denkik.
    ik ga voor..
    1!!!! :)


    So far away..

    Ik heb rollen nodig!!!

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=34129


    So far away..

    MissPinky schreef:
    oké.
    zoveel is wel genoeg, denkik.
    ik ga voor..
    1
    !!!! :)


    Slotje dan.


    " I'm not your boyfriend, baby. "