• Titel Between one thin line
    Korte samenvatting ]Een dood normale middag veranderd in een spel van leven of dood voor de drieëntwintig jarige Serena Logan wanneer ze in het bezit komt van een oud handspiegeltje. Afkomstig uit de antiek winkel van de oude Theo. In no time wordt ze mee gezogen naar het jaar 1780 de tijd dat de WIC heerst en de slavenhandel in Nederland in volle gang is.
    Wanneer Serena - door haar getinte huid, zelf gevangen wordt genomen ontdekt ze al snel dat de enige manier om terug te keren naar het eigen wereld, Het bevrijden van haar en haar mede-gevangen is.
    plaatjes plaatje 1
    plaatje 2
    plaatje 3
    Overigens, zou ik het nog leuker vinden als je zelf plaatjes kan vinden, want misschien weten jullie plekken waar je betere plaatjes kan vinden.
    als je zelf opzoek wilt gaan naar plaatjes dan zoek ik de elementen:
    het is of, of het hoeft niet allemaal
    - tijdreizen
    - iets met geketende handen of voeten of iets met gezichten.
    - vrijheid
    - prikkeldraad
    - slavernij (maar in maten niet dat het echt shokking is)

    sfeer spannend, duister, beetje zoals plaatje 2 zeg maar.

    ik kan in totaal 3 credits missen, dus doe je best.


    ik denk dat ik woensdag ga kiezen :3
    succes!

    [ bericht aangepast op 27 aug 2015 - 10:52 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Niemand???


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik wil nog best iets proberen, maar ik moet even bezien wanneer aangezien ik een coverstore heb en daar al een overload met aanvragen staat (gewoon door te weinig tijd op het moment), die ik toch echt eerst grotendeels moet wegwerken. Sommigen wachten inmiddels al erg lang, en het zou oneerlijk zijn als ik anderen zo wat voortrek. Misschien dat ik volgende week iets probeer voor je, maar ik kan niks beloven (flower)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik wil opzich wel wat proberen maar dan gaat er wel even wat tijd over heen,
    Ben vandaag heel erg druk misschien dat ik het vanavond wel voor elkaar krijg :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.



    Klik op de afbeelding voor een grotere versie, ik had het er een beetje lastig mee omdat ik echt lang niks meer aan dit soort dingen heb gedaan dus feedback is welkom :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    humm ik vind eerlijk gezegd dat de klok en zo te ver naar voren komen, maar dat kan ook komen door de vorm en kleur en zo.
    heb een hele tijd moeten zoeken naar de voeten en zo ;3

    oh ja ik heb net echt net zojuist een nieuwe titel bedacht.

    Between one thin line

    [ bericht aangepast op 18 aug 2015 - 12:49 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Voiles schreef:
    humm ik vind eerlijk gezegd dat de klok en zo te ver naar voren komen, maar dat kan ook komen door de vorm en kleur en zo.
    heb een hele tijd moeten zoeken naar de voeten en zo ;3

    oh ja ik heb net echt net zojuist een nieuwe titel bedacht.

    Between one thin line


    Het scheelt dat ik de psd nog heb dus kan alles nog aanpassen :) Vandaag ben ik niet in de buurt van een laptop maar vanavond kan ik hem wel wat aanpassen?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Hey, dit is wat ik ervan gemaakt heb. Hopelijk vind je het iets. Ik kan alles nog aanpassen, geen enkel probleem!


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Valkyries schreef:
    Ik wil nog best iets proberen, maar ik moet even bezien wanneer aangezien ik een coverstore heb en daar al een overload met aanvragen staat (gewoon door te weinig tijd op het moment), die ik toch echt eerst grotendeels moet wegwerken. Sommigen wachten inmiddels al erg lang, en het zou oneerlijk zijn als ik anderen zo wat voortrek. Misschien dat ik volgende week iets probeer voor je, maar ik kan niks beloven (flower)


    Idem Dito voor mij.


    Credendo Vides

    Secrett schreef:
    Hey, dit is wat ik ervan gemaakt heb. Hopelijk vind je het iets. Ik kan alles nog aanpassen, geen enkel probleem!




    Oooh deze is eigenlijk super nice...
    Ga hen zeker gebruiken als 1 van de covers, maar omdat er zo weinig gereageerd wordt in dit topic wil ik hem toch nog iets langer open houden :')

    [ bericht aangepast op 25 aug 2015 - 8:52 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik wil wel wat proberen ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Graaaag c:


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Kga ook wat maken


    obsessive rage


    Sorry, volgens mij is dit niet wat je zoekt XD


    obsessive rage