• Hey,
    Ik vind het eigenlijk niet zo fijn dat iedereen je story's zomaar kan afdrukken als ze dat willen.
    kan je niet iets doen dat je dat kan instellen? Want ik het er geen zin in dat iedereen mijn verhaal kan uitprinten, door een druk op de knop.
    Ik weet ook wel dat het kan door het naar word te kopieëren, maar dat kost wel meer moeite, en dan is de kans dat het gebeurt kleiner.

    Ik vind het namelijk niet erg leuk als mijn verhaal door iedereen kan worden gejat. (ja, ik kan het ook niet op internet zetten)
    Maar ik heb liever dat ik zélf kan instellen of ik wil dat mensen het kunnen printen of niet.

    En als je vind dat het je niet uitmaakt, stel je gewoon in dat de mensen het wel mogen printen:Y)

    laat ff weten wat je ervan vindt:) Natuurlijk niet als je tegen bent hea?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    heel erg goed idee.
    ik wist niet dat dat kon, maar ik wil ook niet dat mijn verhalen geprint worden. :'S


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ben het er helemaal mee eens.
    Stel dat je ouders erachterkomen of je vriendinnen/vrienden gaan het aan je ouders laten zien. Ö


    -

    Idd ben het met je eens,
    ik zag het ook net en het bevalt mij ook niet


    We can only learn to love by loving.

    Agree


    Don't blame the others for the mistakes you made...

    Mesmerized schreef:
    Ik ben het er helemaal mee eens.
    Stel dat je ouders erachterkomen of je vriendinnen/vrienden gaan het aan je ouders laten zien. Ö

    ik zou het erger vinden als mn vrienden en vriendinnen erachter zouden komen.
    mijn ouders mogen dat best lezen, maar mn vrienden? o_x oh lord, no. ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xLoveIsDeadx schreef:
    (...)
    ik zou het erger vinden als mn vrienden en vriendinnen erachter zouden komen.
    mijn ouders mogen dat best lezen, maar mn vrienden? o_x oh lord, no. ><


    Ik heb dan nog wel vrienden die ongeveer dezelfde dingen zouden zeggen en schrijven als ik schrijf, dus voor mij is t geen probleem.

    Maar vreemden die t uitprinten hoef ik niet 0-o


    Don't blame the others for the mistakes you made...

    BABBELICIOUS schreef:
    (...)

    Ik heb dan nog wel vrienden die ongeveer dezelfde dingen zouden zeggen en schrijven als ik schrijf, dus voor mij is t geen probleem.

    Maar vreemden die t uitprinten hoef ik niet 0-o

    echt waar? :o
    dan heb je wel geluk. n_n
    mijn vrienden zijn zo écht niet. :'S dat vind ik aan één kant weljammer. maar kijk, aan de andere kant, ik schaam me ook wel een beetje voor mijn verhalen. :'$


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xLoveIsDeadx schreef:
    (...)
    ik zou het erger vinden als mn vrienden en vriendinnen erachter zouden komen.
    mijn ouders mogen dat best lezen, maar mn vrienden? o_x oh lord, no. ><


    Agree.
    Of straks lezen ze het voor op TV. ö
    Ik heb te veel fantasie.


    -

    xLoveIsDeadx schreef:
    (...)
    echt waar? :o
    dan heb je wel geluk. n_n
    mijn vrienden zijn zo écht niet. :'S dat vind ik aan één kant weljammer. maar kijk, aan de andere kant, ik schaam me ook wel een beetje voor mijn verhalen. :'$


    Men zegt wel ns; soort zoekt soort (zeggen leraren op skool x) )

    en ze hebben dus ook echt 'soort bij soort' in klassen gezet, dus voor mij was t niet zo moeilijk vrienden te maken, die zitten bij me in de klas :')


    Don't blame the others for the mistakes you made...

    xLoveIsDeadx schreef:
    (...)
    echt waar? :o
    dan heb je wel geluk. n_n
    mijn vrienden zijn zo écht niet. :'S dat vind ik aan één kant weljammer. maar kijk, aan de andere kant, ik schaam me ook wel een beetje voor mijn verhalen. :'$


    heb ik ook hoor, als ze er in de klas achter komen ga ik van school veranderen ofzo, ik bedoel...
    De meeste mensen uit mijn klas (iedereen behalve ik dus) Schrijven geen tokio hotel love storys of loverboy verhalen,
    en al helemaal geen verhaal over hoe de klas over jou en je th-fanheid doet:O


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    GU schreef:
    (...)

    heb ik ook hoor, als ze er in de klas achter komen ga ik van school veranderen ofzo, ik bedoel...
    De meeste mensen uit mijn klas (iedereen behalve ik dus) Schrijven geen tokio hotel love storys of loverboy verhalen,
    en al helemaal geen verhaal over hoe de klas over jou en je th-fanheid doet:O

    agree.
    ik verhuis dan onmiddelijk naar een ver afgelegen oort waar niemand me met mijn verhalen kan pesten. :Y)
    ik durf te wedden dat ook niemand uit mijn klas verhalen schrijft. daar zijn ze het type gewoonniet voor, ook al zijn ze beetje nerdjes. :'S
    maar idd, bij ons in de klas was het ook zo vreselijk, die haat tegen th. ik ben nu geen fan meer, maar vroeger was het echt vreselijk. -.- dus het zou niet al te best zijn als ze erachter kwamen x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    @ GU & Love:

    Medelijden met jullie.

    weetje, als de rest van school ze te lezen krijgt verhuis ik met jullie mee.


    Don't blame the others for the mistakes you made...

    hahaha dan verhuizen we gezellig met zn drieën :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    yeah=)
    maar ik ga weer ontopic(A)

    Wie is er nog meer voor?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ik dus. maar dat was ik al.


    Don't blame the others for the mistakes you made...