• Heeii weet je wat ik dom vind! er is een meisje in mijn msn lijst en die heeft in haar naar staan: Omdat die kut mensen zonodig naar mexico moeten is die griep hier ook!! ze moeten die mensen dood schieten!!
    das tog niet normaal dat jongetje ( dat was het tog) kon er niks aan doen!! dus ik zeg tegen haar ik vind je naam een beetje dom het klopt neit enzo heel drama!! en nog steeds staat het er! wat vinden jullie ervan geven jullie haar gleijk of mij??
    xx


    /

    Mensen zij best domme wezens.
    Geef jou gelijk btw

    Jij hebt inderdaad gelijk.
    Maar ja, wat kun je ertegen doen? Niet veel, I guess.


    -

    Das niet normaal, ik geef jou gelijk ;D


    I don't need words to feel those lips.

    zij is echt dom toen die mensen trug kwamen was het volgensmij nich niet eens zo groot


    en volgens mij was het een meisje maar ik kan het mis hebben


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    XamaranthX schreef:
    zij is echt dom toen die mensen trug kwamen was het volgensmij nich niet eens zo groot


    en volgens mij was het een meisje maar ik kan het mis hebben

    ik zou niet weten of het een jongen of meisje was maar dat maakt me ook neit uit maar stel je voor dat ik het was en mensen zo agter me rug om gaan praten daar kanik best boos om worden


    /

    moet zij dat maar eens meemaken Ö
    dat je die ziekte krijgt


    Keep on smiling

    xtomgeiler schreef:
    (...)
    ik zou niet weten of het een jongen of meisje was maar dat maakt me ook neit uit maar stel je voor dat ik het was en mensen zo agter me rug om gaan praten daar kanik best boos om worden

    ja logie sik vind het ook belagelijk dat kind kan er niks aan doen


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Omg overdrijven is ook iets hoor! O.o

    Dat meisje moet ff normaal doen! had zij het willen voorkomen dan?. Ze had het ook zelf kunnen zijn,dat ze lekker op vakantie is in mexico en dat ze opeens die griep krijgt.Zoiets kan je niet tegenhouden,en dan moet ze niet al die mensen de schuld geven,Jemig hea.. Ik kan daar zo slecht tegen.Waar maakt ze zich tog druk om! o.O ik ze ziek in haar hoofd ofsoo? --'


    btw; jij hebt gelijk.


    Sometimes it's best not to care.

    Mhuha, iedereen sterft ooit, en btw: in Nederland en België hebben ze de middelen om je te genezen, dus de kans dat je sterft is minder groot dan in Mexico.


    -

    laat haar doen en geef haar geen aandacht (:
    er zullen wel genoeg mensen haar iets zeggen over haar nicknaam ;)

    kbn het eens met jou hoor !


    everybody needs a song.

    Nah, laat haar dr gang gaan. Dat soort mensen zijn het niet eens waard om er woorden aan vuil te maken.
    En tsjah, als zij dat vind, dan doet ze dat. Als ze maar niet denkt dat ze veel steun zal krijgen.


    Bored.

    ik geef jou gelijk!

    ze is familie van me alleen daarom praat ik met der (6)xD
    xx


    /

    je hebt wel gelijk, maar laat dr lekker. als zij dat in dr naam wil


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Cherished schreef:
    Mensen zij best domme wezens.
    Geef jou gelijk btw


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.