• Allow allemaal! =]
    Vanmorgen werd ik wakker, weer een nachtmerrie gehad, echt vrésélíjk! Het probleem is, ik heb nog nooit een leuke droom gehad, alles wat ik droom eindigt in een nachtmerrie.
    Is er hier iemand die dat ook heeft of die weet wat dat betekent?
    xx


    hoi, jij bent leuk.

    ik droom naar mn gevoel, en de laatste tijd voel ik me nogal slecht, dus krijg ik rotdromen.


    Don't blame the others for the mistakes you made...

    BABBELICIOUS schreef:
    ik droom naar mn gevoel, en de laatste tijd voel ik me nogal slecht, dus krijg ik rotdromen.

    Hmm, dat heb ik niet, want ik heb ook nachtmerries als ik me goed voel; Soms komen ze ook terug, precies hetzelfde, echt heel eng. Soms de volgende dag al maar soms pas jaren later.


    hoi, jij bent leuk.

    Meestal komen je dromen niet uit hoor en als je meer wil weten kan je beter eens op Google zoeken, daar vind je echt veel op =)
    Maar eigenlijk heb ik nog maar één keer een nachtmerrie gehad dus ik weet niet écht hoe een nachtmerrie gaat.. :X


    Let the Night embrace you

    WillFANTASYx schreef:
    (...)
    Hmm, dat heb ik niet, want ik heb ook nachtmerries als ik me goed voel; Soms komen ze ook terug, precies hetzelfde, echt heel eng. Soms de volgende dag al maar soms pas jaren later.


    dat ken ik ook.

    Waar droom je dan over?

    Als het de dood is; dat staat (zeggen ze) voor verandering in je leven. ofzoiets.


    Don't blame the others for the mistakes you made...

    BABBELICIOUS schreef:
    ik droom naar mn gevoel, en de laatste tijd voel ik me nogal slecht, dus krijg ik rotdromen.

    datb hep ik ook altijd


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    BABBELICIOUS schreef:
    (...)

    dat ken ik ook.

    Waar droom je dan over?

    Als het de dood is; dat staat (zeggen ze) voor verandering in je leven. ofzoiets.

    Dat is heel divers;
    Laatst droomde ik erover dat ik op de Titanic zat, heb ook een keer gedroomd dat ik vast zat bij de leeuwen in Artis en een keer dat er een moordenaar ik m'n huis zat; Uiteindelijk ging al m'n familie dood en toen ik wakker werd wilde hij mij net vermoorden..


    hoi, jij bent leuk.

    Meadow schreef:
    Meestal komen je dromen niet uit hoor en als je meer wil weten kan je beter eens op Google zoeken, daar vind je echt veel op =)
    Maar eigenlijk heb ik nog maar één keer een nachtmerrie gehad dus ik weet niet écht hoe een nachtmerrie gaat.. :X

    Lucky you.
    Meestal begint het heel gewoon, bijvoorbeeld dat ik naar de sportschool ga ofzo, of dat ik gewoon thuis zit en dan gebeurt er iets engs.
    Maar op Google vind je vaak enge verhalen; Dat dromen wel uitkomen enz.


    hoi, jij bent leuk.

    Tegenwoordig wordt in het algemeen verondersteld dat er fysiologische oorzaken voor nachtmerries zijn, zoals hoge koorts. Tevens kunnen er psychologische redenen zijn, zoals een trauma of stress.

    Stond op Wikipedia, maar ik ben niet ziek ofzo & ik heb geen trauma aan iets voor zover ik weet. En stress lijkt me onlogisch, dan heb ik m'n hele leven al last van stress. Dat klopt dus ook niet...


    hoi, jij bent leuk.

    Ik zocht wat op en misschien kan dit helpen ^.^
    http://www.gezondheidsnet.nl/geest/faq/8/waarom-heb-ik-nachtmerries


    Let the Night embrace you

    WillFANTASYx schreef:
    (...)
    Stond op Wikipedia, maar ik ben niet ziek ofzo & ik heb geen trauma aan iets voor zover ik weet. En stress lijkt me onlogisch, dan heb ik m'n hele leven al last van stress. Dat klopt dus ook niet...



    Dat kan. Ik heb ooit gehoord dat je met stress geboren kan worden, ofzoiets.

    Ooit aan depressie gedacht? Kan het ook van komen


    Don't blame the others for the mistakes you made...

    Meadow schreef:
    Ik zocht wat op en misschien kan dit helpen ^.^
    http://www.gezondheidsnet.nl/geest/faq/8/waarom-heb-ik-nachtmerries

    Bedankt voor het zoeken. (flower)
    Ik ga het meteen lezen.
    xx


    hoi, jij bent leuk.

    BABBELICIOUS schreef:
    (...)


    Dat kan. Ik heb ooit gehoord dat je met stress geboren kan worden, ofzoiets.

    Ooit aan depressie gedacht? Kan het ook van komen

    Oké, misschien ben ik dan wel met stress geboren? Zou natuurlijk kunnen...
    Maar ik heb geen last van een depressie, ik sta vrij vrolijk in het leven.


    hoi, jij bent leuk.

    ik heb geen nachtmerries, maar rare dromen ..
    de ene keer droom ik, dat er inbrekers in ons huis zitten, & dat mijn papa zich halfdood vloekt
    de andere keer droom ik dat ik Ashlee Simpson ben, en iets mee die baby, die plots een meisje is


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ik eb nog iets ergers 0_o ik droom wel maar vergeet ze als ik mijn ogen open. ik haat het zoo.. het is sinds een tijdje.. en ik wet niet waarom of hoe.. maar het irriteert me erg. (huil)

    maar nachtmerries zijn even erg.


    Love is the movement <3

    Ik heb dat artikel gelezen;
    Je schijnt ontspannen te moeten zijn voor het slapen, weet niet of ik dat ben.
    Ik denk dat ik nu wel een verklaring heb voor dat ik vroeger nachtmerries had; Ik was altijd bang dat er een dief/moordenaar in m'n kamer was.
    Maar daar ben ik in de loop der jaren overheen gegroeid...


    hoi, jij bent leuk.