• Om wraak te nemen op iemand? Uit eigen ervaringen weet ik dat ik zelf heel ver ga,en ik een echte bitch daar in ben ^^, maar hoever gaan jullie nu ? ö Vroeg ik me gewoon af om te weten of ik niet een beetje te ver ben gegaan ^^

    Ik laat die persoon het liefst stikken. En dan bedoel ik er geen aandacht meer aan besteden:Y)


    rules don't stop me

    niet.
    ik laat het meestal gewoon rusten.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    niet,
    ik ben niet zo van de wraak.


    I am an idiot, I move.

    in gedachten: heel ver
    real: nothing ^^


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    gewoon niet. :p ik fantaseer daar liever gewoon over. (nerd)


    -

    ik neem geen wraak, ga me niet tot hetzelfde niveau verlagen als die persoon deed.

    Wurgen(A)
    Neejoh het ligt eraan wat diegene heeft gedaan. Ik zit op allerlei vechtsporten en favo is judo en ik doe het al lang dus ik kan me heel goed beheersen. Maar soms dan kan ik héél ver gaan.:X



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Spellings fouten)

    het is te zien wat die persoon heeft gedaan :p

    In gedachten zou ik hem/haar wel kunnen vermoorden maar ik laat hem/haar gewoon links liggen en leef verder.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Omg,nu voel ik mij een slechte persoon door wat ik heb gedaan ^^ . Ahg ja,ik ben meestal iemand wanneer ze mij iets aan doen, ik die dubbel zo hard moet terug nemen ;D

    Ik neem geen wraak, ik vergeef veel te snel.


    Mew <3

    AngelXWings schreef:
    in gedachten: heel ver
    real: nothing ^^

    Ik ging heel ver.
    Toen ik 7 was heb ik iemand die mijn 'vriendje' had afgepakt een brief geschreven waarin ik d'r helemaal verrot schold enzo. Natuurlijk kwam dat uit, maar ja.

    Maar sinds dien heb ik het eigenlijk wel geleerd. Hoewel ik nog steeds van die momenten heb dat ik iemand graag zoiets zou aan willen doen...


    Sweet dreams will come true.

    ik neem nooit écht wraak
    ik bedenk het allemaal wel,
    maar ik doe het niet. x]


    It's not the same without you.

    Om eerlijk te zijn.. Heb ik die acties die ik me dan voorgenomen had nooit ondernomen.
    Ik wilde diegene echt in elkaar slaan, of verrot schelden.
    Maar over het algemeen ga ik geen aandacht besteden aan hem/haar, degene met wie ik ruzie heb dus.
    Ik vergeef (net zoals NotYourFreak zei) veel te snel. Ik geef te snel toe aan mensen.


    -