• Dat iedereen naar jouw toekomt met hun problemen. En je het dan ook wel leuk vind om hun te helpen,omdat je dan weet dat die personen u vertrouwen en je toch een goede steun bent. Maar dat je na een tijd echt zelf gestresst raakt door anderen hun problemen en je er nachte lang van wakker licht en er aan zit te denken,en je de laatste tijd u eigen niet meer bent en niet meer serieus kunt concentreren,door de problemen van anderen? Of ben ik hier echt de enigste dat het mee maakt ? ö

    AlienMary schreef:
    Ja dat heb ik ook idd.

    Best vervelend, maar ook...ik weet niet hoe ik dat moet noemen. Mensen vertrouwen me en dat geeft mij een goed gevoel.

    Jha inderdaad ^^ dat is gewoon een goed gevoel dat ze u vertrouwen enzo. Alleen is het dan weer kut door dat slecht gevoel (:

    Ik heb dat op zich niet. Als er één ding goed aan mij is, dan is het 't feit dat ik geheimen kan bewaren.
    Al geef ik toe dat het soms wel z'n tol eist. Zoals vanochtend dus.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb dat soms. Maar dat ligt aan het probleem, als er wat is dan geef ik wel advies. Maar als ik geen zin heb dan zeg ik gewoon 'Nee'. :*


    -

    Als je er zelf last van krijgt kun je beter gewoon stoppen, ze kunnen waarschijnlijk zelf hun problemen ook wel oplossen en anders zijn er ook nog andere om mee te praten.
    Eigen gezondheid gaat altijd voor.


    Elegance is refusal.

    jhaa da probleem heb ik ook ik ben altyd zogenaamd hun beste vriendin en an gaan ze al hun problemen tegen my aanzeuren en daar heb ik geeneens problemen mee maar als ik problemen heb stel ik me aan :S


    Bill is lekker.

    Dat heb ik heel lang met een vriendin gehad.
    Na een jaar bleek trouwens dat ze het allemaal had verzonnen.. Lang verhaal.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Emotionless schreef:
    Nee, dat is juist een pluspunt aan mij, misschien zelfs de enigste.. Ik ben erg goed in luisteren naar mensen hun problemen.. Zonder dat ik er zelf verdrietig van word of niet kan slapen =)

    Ik heb juist het zelfde, en k doe da graag dus...

    ik heb er gelukkig nog niet van wakker gelegen, allé vroeger was het zo dat mijn vader altijd naar mij kwam :S en moest ik alles aanhoren en iik was het beu.. maar ik kon het niet tegen hem zeggen. zijn gesprekken maakte mij 'Kapot'
    veel succes <3.


    Your Butt is Mine!

    De rest hun problemen boeien my eigenlyk niet, dus ik luister er niet naar. =x


    None but ourselves can free our minds.

    ik heb er wel last van,
    vooral als het gaat om relaties die uit zijn.
    dan moeten ze allemaal raad hebben. ¬¬
    maar ik vind het wel leuk om te helpen
    (A)


    -

    Nee. Ik hou ervan om mensen te helpen en dat weet iedereen. Daarom dat mijn vrienden ook altijd naar mij komen met hun problemen. Maar ik kan hun problemen van me af zetten, ik help hun en als ze nog meer hulp nodig hebben ben ik er zéker voor hun maar ik heb, omdat er toch wel al een jaar of zo iedereen naar mij komt met zijn/haar probleem, het van me leren afzetten. Ja, in het begin is dat moeilijk, dat weet ik ^^ Ik had het eerst ook, maar nu heb ik dat helemaal niet meer (: Ik heb trouwens zelf teveel dingen aan mijn hoofd om ook nog is te gaan stressen voor die anderen in de plaats ^^

    Nee, dat heb ik niet... niemand heeft problemen bij ons... dat klinkt raar, maar het is wel zo..


    Als je maar een ananas hebt..

    ik vertel alles tegen mijn vriendin en omgekeerd ^.^
    maar ik lig er echt niet van wakker ofzo,want ik weet heel duidelijk dat het om haar gaat,en haar probleem is,en niet het mijne.


    everybody needs a song.

    nope hier is er nog één.
    Ze komen altijd bij me omdat ik op alles raad heb.
    Ze vinden dat ik op mijn leeftijd al alles heb meegemaakt


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.