• what ben je of wat vind je mooier of leuker??

    ik vind allebij wel mooi en leuk

    ikke allebei,maar ik vind scene hotter:9~


    Lalalalalalalala.

    beide soms emo meer dan scene en omgekeerd.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    scene,ik vind eerlijk gezegd emo een beetje aanstellerij

    kheb niets tegen jullie,schatze! Maar ik vind Scene wel leuker (':


    And all the girls in the front row scream your name.

    Ik vind het eigenlijk allebij niet zo leuk .. ik hou veel meer van vrolijke dingen, en dat is emo helemaal niet, en Scene, nouja, ik vind dat allemaal hetzelfde ..

    Ik vind het eigenlijk allebij niet zo leuk .. ik hou veel meer van vrolijke dingen, en dat is emo helemaal niet, en Scene, nouja, ik vind dat allemaal hetzelfde ..

    scenes zijn juist vrolijke en hypere mensjes hoor : D

    (...)
    scenes zijn juist vrolijke en hypere mensjes hoor : D

    Jah, maar ik bedoel, het is wel origineel (geweest) maar nu heeft iedereen het, en bij iedereen lijkt het zo op elkaar, behalve de kleuren verschillen

    Scene,:Y) Dat vind ik gewoon mooier En ik houd van veel kleurtjes dus.(A)


    Pictures fade away, but memories are forever

    Uhm ik ben geen van beide, maar vind beide wel cool


    Why don't you break my heart

    (...)
    Jah, maar ik bedoel, het is wel origineel (geweest) maar nu heeft iedereen het, en bij iedereen lijkt het zo op elkaar, behalve de kleuren verschillen
    Niet iedereen heeft het. Het lijkt alsof iedereen het heeft omdat je hier op zo'n site zit waar heel veel mensen het zijn.. Als je bij mij hierzo door de stad loopt zie je echt niemand hoor. :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    (...)Niet iedereen heeft het. Het lijkt alsof iedereen het heeft omdat je hier op zo'n site zit waar heel veel mensen het zijn.. Als je bij mij hierzo door de stad loopt zie je echt niemand hoor. :'D



    geen enkele scene zien lopen door de stad of zow zien lopen i keer maar day was op de weg naar me school en niet in een stad ofzow

    Heel veel mensen weten niet eens wat scene is O.o


    Pictures fade away, but memories are forever

    ik vind het wel mooi op foto's maar in het echte leven niet xD die hebben van de sjiek haar, maar als ze eens een windvlaag door hun haartjes hebben ist helemaal naar de zak xD

    ik ban het beide eigenlijk:$
    ik vind het ook allebei mooi:P


    (L) remco

    Scene vind ik mooier :'$


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Scene is pracht;.Emo ook..Ik weet niet..Ik denk Scene :)

    x