• Haay (':

    Oke,overlaast Zag ik eens een leuke jongen (':
    en ik was dus,super zelverzekerd langs hem aan het lopen,terwijl ik een beetje achter om keek,naar die jongen liep ik.. Knal! tegen een lantaarn paal aan xD zo vernederend! die jongen is in lachen uitgebarsten en ik lachte beschaamd mee xD

    Hebben jullie ook al eens blunders meegemaakt ?! Laat maar weten xD


    And all the girls in the front row scream your name.

    Haha, ik heb vaak blunders, zou wou ik een heel sexy naar iemand toelopen (nerd)struikel ik toch wel over een steentje :8 en ik val neer recht voor die jongen z'n voeten, het enige wagt ik daarop kon zeggen was 'Eeuuh, dat was dus de bedoeling hé!'

    Haha, ik heb vaak blunders, zou wou ik een heel sexy naar iemand toelopen (nerd)struikel ik toch wel over een steentje :8 en ik val neer recht voor die jongen z'n voeten, het enige wagt ik daarop kon zeggen was 'Eeuuh, dat was dus de bedoeling hé!'


    xD de bedoeling


    And all the girls in the front row scream your name.

    Mwahaha, nog niet zoiets meegemaakt volgens mij xd


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    eum ik ben een keer in een prullenbak gevallen op school.
    en ik ben laatst over een tosti-ijzer gestruikeld
    vraag me niet hoe maar het gebeurde echtxD


    I go wherever you will go..

    xD omg 14 juni bij het concert van Tokio Hotel omg whahahah ik was echt gewoon histerisch en gestoord bezig en handkusjes aan het geven aan Tom xD en ondertussen was ik aan het springen dus mijn voet schoof uit en ik flikkerde daar recht tussen die fans op de grond xD


    Lalalalalalalala.

    xD omg 14 juni bij het concert van Tokio Hotel omg whahahah ik was echt gewoon histerisch en gestoord bezig en handkusjes aan het geven aan Tom xD en ondertussen was ik aan het springen dus mijn voet schoof uit en ik flikkerde daar recht tussen die fans op de grond xD


    xD Whah, op 3 maart [vorst nationaal], toen waren we nog niet in de zaal,maar daar is zo nog een gang met kei veel deuren,die dan naar elk deel van de zaal gaat eh. Ik stond,daar ik wilde net naar binnen rennen door zo een deur,maar daar voor lag zo een plas [vraag me niet hoe die daar kwam!] ik liep daar dus zo snel mogenlijk door,en toen schoof ik uit xD ik ben lachend naar binnen gegaan.


    And all the girls in the front row scream your name.

    (...)

    xD Whah, op 3 maart [vorst nationaal], toen waren we nog niet in de zaal,maar daar is zo nog een gang met kei veel deuren,die dan naar elk deel van de zaal gaat eh. Ik stond,daar ik wilde net naar binnen rennen door zo een deur,maar daar voor lag zo een plas [vraag me niet hoe die daar kwam!] ik liep daar dus zo snel mogenlijk door,en toen schoof ik uit xD ik ben lachend naar binnen gegaan.
    wahaha, jah al die kut plassen hé! volgens mij was da Cola

    OhMygawd bij de fietsenstalling op school O.o
    Ik zat met mijn jas vast aan mijn fiets [vraag me niet hoe]En toen ik wilde afstappen kon dat niet dus ik flikkerde keihard van mijn fiets af:$ GELUKKIG was het nog niet zo heel druk,dus niet zo heel veel mensen hebben het gezien!Echt genant dus..(A) xx Om trots op te zijn * AHUMAHUM*


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik heb zo vaak blunders. XD Maar ik ben een keer, midden in de pauze op mijn bek gegaan op de trap, IN DE KANTINE. En ik schaamde me echt dood. Ik hoop dat niemand me gezien heeft. ;'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Te veel om op te noemen xD
    Ik was met mijn BF op 4 maart naar TH. We moesten nog heel snel wat eten en we waren dus 5 minuten te laat ofzo, maar wij dachten dat er nog een voorprogramma was. Toen moesten we heel hard rennen en toen we zeg maar op de gang boven/achter het podium stonden begon er iemand door de microfoon te praten. Maar ik was op zoek naar onze plaatsen. Zegt mijn vriendin: 'Dat is Bill!'
    Ik kijk om me heen: 'Waar, WAAR? :O'
    x'D

    En we stonden af te wassen (voor vrijwilligerswerk) in zo'n restaurant-busje en we zagen een andere vriendin. Dus wij zwaaien en ik trok een hele debiele bek toen ik dacht dat ze mij zag. Maar ze zag me helemaal niet.. de grote menigte die er stond wel... xD
    (A)


    I clicked my heels and wished for you.

    Haha, jah bij ons ook eens, ik liep door de tafels men een bord spagethie, en natuurlijk staan er allemaal boekentassen in de weg en aangezien ik aan het babbelen was had ik da niet gezien. en ik struikel erover, GELUKKIG viel de spagetthie niet op mij, maar iedereen had het wel gehoort, en al die losers van men school begonnen te klappen, lachen, fluiten, echt waar, dat was zo schaamtelijk, en ik lag daar op de grond en dachgt van, laat ik gewoon nog even blijven liggen XD

    ik net ngo geeft me zus me een beker denk ik dat het limonade en ik had veel dorst neem een paar grote slokken is het cola met extra veel prik xD dat deed pijn xD

    AAHHA
    Als een "leuke jongen" me uitlacht als ik iets doms doe, begin ik ook te lachen :')
    Dat is dan meestal van de zenuwen.


    I recycle my thoughts.

    Ik was een keertje met m'n vriendinnen gaan shoppen en ik wou een beetje stoer doen.En zonder ik het weet loop ik met kei breden schouders achter de toonbank xD Die winkeliers keken me super raar aan xD

    Haay (':

    Oke,overlaast Zag ik eens een leuke jongen (':
    en ik was dus,super zelverzekerd langs hem aan het lopen,terwijl ik een beetje achter om keek,naar die jongen liep ik.. Knal! tegen een lantaarn paal aan xD zo vernederend! die jongen is in lachen uitgebarsten en ik lachte beschaamd mee xD

    Hebben jullie ook al eens blunders meegemaakt ?! Laat maar weten xD


    omg dat had ik laatst ook x']