• Hey.. Ik wil een verhaal maken over Highly Sensititve Person .. In het NL hooggevoeligheid.. Over een meisje die dat heeft en in een soort van Gekkenhuis zit omdat ze af en toe doordraait.. Het is een Tom storie.. In begin speel je Tom maar daarna ook dat meisje.. tom heeft dat wel een vriendin en ze houden veel van mekaar.. Maar als tokio hotel het ´´Gekkenhuis´´ Willen helpen omdat ze geld tekort komen leer hij dat meisje kennen.. En ja verder zie je dan wel in het verhaal

    Uuuhh verder gaan of niet

    Hooggevoeligheid / Ze letten op de kleinste dingen die andere niet eens opvallen
    Ze voelen makkelijk de emoties van andere mensen
    Sommige zien mensen of horen stemmen

    - hebben een rijke innerlijke belevingswereld
    - hebben snel last van stemmingswisselingen en ervaren sterke emoties
    - zijn gevoelig voor pijn
    - hebben een diepe verbondenheid met de planten- en dierenwereld
    - hebben vaak last van onzekerheid en sociale belemmeringen
    - merken veel details op die anderen niet zien
    - dromen en fantaseren veel
    - ervaren, denken en voelen diep en intensief
    - voelen emoties en stemmingen van anderen aan
    - raken diep geroerd door kunst, muziek en natuur
    - houden van stilte en rust
    - hebben snel last van lichamelijke stressverschijnselen, zoals onrustige darmen, maagpijn en hoofdpijn
    - kunnen slecht tegen menigten en drukte
    - worden sneller overvoerd door prikkels van buitenaf.

    Ik probeer het verhaal zo real mogelijk te maken

    Majja doen of niet doen !!


    ...

    Doen!
    Je idee is heel origineel en het zal zonde zijn als je er niet mee gaat beginnen.

    AlienMary schreef:
    Doen!
    Je idee is heel origineel en het zal zonde zijn als je er niet mee gaat beginnen.


    Jeeyy !! maar ik wil minsters 6 mensen hebben die zeggen dat het ik verder moet want ik heb geen zin dat ie niet word gemaakt xd


    ...

    Die moet je doen, dat is echt superorigineel !!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik ga 'm maken want hij spreekt mij wel aan.

    GB me maar wanneer het eerste deel er is (:


    It's heavy but you are not the only one

    nog 3 mensen anders gaat hij niet door XD man wat kan ik zeuren zeg xd


    ...

    doen!

    en laat even weten als je hem hebt!
    ik heb ben zelf HSP dus ik vind het wel stoer dat je dit gaat doen! (:

    heb jij het zelf ook dan?


    dream, dare, fly!

    Doen !!!


    Bill is lekker.

    en nog een keer doen dan heb j dr 6 ;)


    Bill is lekker.

    Niet doen. Als je het zelf niet ervaart of er zelf niet mee in aanraking bent geweest is het risico dat je het verkeerd beschrijft of er op een verkeerde manier mee omgaat, naar mijn mening, te groot.


    Bored.

    Cristine schreef:
    Niet doen. Als je het zelf niet ervaart of er zelf niet mee in aanraking bent geweest is het risico dat je het verkeerd beschrijft of er op een verkeerde manier mee omgaat, naar mijn mening, te groot.


    en daar ben ik het een deel ook mee eens, maar ik ben wel benieuwd naar hoe je het gaat schrijven etc (:


    dream, dare, fly!

    Cristine schreef:
    Niet doen. Als je het zelf niet ervaart of er zelf niet mee in aanraking bent geweest is het risico dat je het verkeerd beschrijft of er op een verkeerde manier mee omgaat, naar mijn mening, te groot.


    Rustig maar ik ben eerst een week van te voren dingen gaan oproeken wat het presies is.. Ik heb real live verhalen gelezen van moeders waarvan de dochters het hebben.. Ik ben niet zo eentje die er maar gewoon wat inzet maar ik begrijp het hoor.. Maar ik ga het proberen en ja als ik zie dat hij in het begin goed word gemaakt en in het eind helemaal niet meer doe ik hem weg..


    ...

    doen ^^ wel mij een berichtje sturen aub.. anders vergeet ik het xD


    Hated by many, confronted by none!