• Ja, zo werd ik vandaag genoemd op tv.
    Er was tijdens de uitzending gevraagd om ijsfoto's te snapchatten naar EditieNL, dus ik dacht voor de grap: "Ha, er staat een bak water in de tuin waar vast wel een laag ijs op ligt, ik ga daar op staan en dan een foto maken." Dus dat heb ik gedaan.

    En ik had het niet verwacht, maar mijn foto heeft de uitzending behaald. Supertof natuurlijk. (fragment hier)

    Alleen... Zei mijn favoriete presentator: "Vincent speelt vals!" En ik heet helemaal geen Vincent, maar Vincie :'D Dus nu lachen mijn ouders en mijn zusje (en de rest van mijn familie/vrienden) mij uit. "Dan komt je voet een keer op TV, word je naam verkeerd gezegd!"

    Duuuuuuus, hebben jullie nog wat grappigs meegemaakt vandaag?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Hahaha, aww, je bent beroemd onder de verkeerde naam. Maar wat gaaf dat je voet op tv was! :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hahahaha zoiets is mij ook eens gebeurt. Toen las de presentator EviL in plaats van Evi :,,,)

    Square schreef:
    Hahaha, aww, je bent beroemd onder de verkeerde naam. Maar wat gaaf dat je voet op tv was! :Y)


    Ja :c maar ik heb nog wel m'n hele leven om het recht te trekken haha :Y) Ja thanks, m'n voet vind het ook errug tof.

    Watsky schreef:
    Hahahaha zoiets is mij ook eens gebeurt. Toen las de presentator EviL in plaats van Evi :,,,)


    Ohmygod, ik ga hier echt stuk van het lachen :'D damn dat is.. echt ernstig :'D ik kan tenminste nog zeggen "ik speel nooit vals!" als iemand dat vindt, jij kan niet zeggen "maar ik ben niet evil" als iemand dat zegt :'D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Je voet staat er vet fashionable op! Wel iets minder van je naam...


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Mylintis schreef:
    Je voet staat er vet fashionable op! Wel iets minder van je naam...


    Duh, het is mijn voet :P


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Hahaha, oké, dat is balen xd Maar wel een leuk verhaal om te vertellen ^^

    Oké, dit klinkt vast heel down, maar het is meer dan zeven jaar geleden, dus ik vind het nu best grappig (x maar dus, op de begrafenis van mijn opa ging ik in de kerk nog iets voorlezen en de priester (of wat het ook was) moest me aankondigen.
    "En nu gaat Vera nog iets voorlezen."

    Ik heet Lies(je), dus je kan je wel voorstellen dat ik absoluut niets door had. Ik bleef heel mooi zitten terwijl het super ongemakkelijk stil werd in de kerk. Enkele tellen later spoorde mama me aan om naar voren te gaan, waardoor ik superconfused opstond en mijn ding ging doen. Daarna heeft de priester Vera nog eens bedankt voor haar gedicht.

    Oh, en dan was er die keer dat een hoofdmoni van speelplein mij moest bellen, maar in plaats daarvan Lien belde (een andere monitor) terwijl die helemaal niet stond die week. Het toppunt was dat ik dit te weten kwam via Lien, en niet de kerel die mij moest bereiken. (Hierdoor bleef ik trouwens een halfuur te lang als dode oma verkleed, in de kruidtuin - een heel openbare plaats - liggen.)

    Al is mijn voet nooit verkeerd benoemd, of een ware celebrity geworden ^^


    Mhm?

    MabeI schreef:
    Hahaha, oké, dat is balen xd Maar wel een leuk verhaal om te vertellen ^^

    Oké, dit klinkt vast heel down, maar het is meer dan zeven jaar geleden, dus ik vind het nu best grappig (x maar dus, op de begrafenis van mijn opa ging ik in de kerk nog iets voorlezen en de priester (of wat het ook was) moest me aankondigen.
    "En nu gaat Vera nog iets voorlezen."

    Ik heet Lies(je), dus je kan je wel voorstellen dat ik absoluut niets door had. Ik bleef heel mooi zitten terwijl het super ongemakkelijk stil werd in de kerk. Enkele tellen later spoorde mama me aan om naar voren te gaan, waardoor ik superconfused opstond en mijn ding ging doen. Daarna heeft de priester Vera nog eens bedankt voor haar gedicht.

    Oh, en dan was er die keer dat een hoofdmoni van speelplein mij moest bellen, maar in plaats daarvan Lien belde (een andere monitor) terwijl die helemaal niet stond die week. Het toppunt was dat ik dit te weten kwam via Lien, en niet de kerel die mij moest bereiken. (Hierdoor bleef ik trouwens een halfuur te lang als dode oma verkleed, in de kruidtuin - een heel openbare plaats - liggen.)

    Al is mijn voet nooit verkeerd benoemd, of een ware celebrity geworden ^^


    Hahaha ohmygod sorry but I laughed. Moet wel heel ongemakkelijk geweest zijn lijkt me...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Hahaha wat leuk :'D


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Als je hem onder je best name Fincy had ingestuurd was dat natuurlijk nooit gebeurd


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ghirahim schreef:
    Hahaha wat leuk :'D


    Op zich nog best wel hahaha

    Ik had het filmpje dus op Instagram gezet en die presentator heeft gereageerd, hahaha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Baudelaire schreef:
    Als je hem onder je best name Fincy had ingestuurd was dat natuurlijk nooit gebeurd


    True true maar m'n snapnaam wordt als het goed is gewoon weergeven als Vincie 😂 dusja


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly


    De reactie van de presentator op mijn instapost hahaha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Hahaha, geniaal!

    Ik heb wel eens een schilderij gemaakt en die mocht opgehangen worden in het gemeentehuis. Toen stond er ''Cheyenne de Jager'' terwijl mijn naam ''Cheyenne Jager'' is.

    Feliscatus schreef:
    Hahaha, geniaal!

    Ik heb wel eens een schilderij gemaakt en die mocht opgehangen worden in het gemeentehuis. Toen stond er ''Cheyenne de Jager'' terwijl mijn naam ''Cheyenne Jager'' is.


    Supertof dat je schilderij in het gemeentehuis mocht hangen! Wel jammer dat je achternaam plots een tussenvoegsel kreeg... Maar ja, dat kan gebeuren (heb t zelf ook heel vaak xD)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Hoe krijg je die badges?