• Haay (':

    Oke,overlaast Zag ik eens een leuke jongen (':
    en ik was dus,super zelverzekerd langs hem aan het lopen,terwijl ik een beetje achter om keek,naar die jongen liep ik.. Knal! tegen een lantaarn paal aan xD zo vernederend! die jongen is in lachen uitgebarsten en ik lachte beschaamd mee xD

    Hebben jullie ook al eens blunders meegemaakt ?! Laat maar weten xD


    And all the girls in the front row scream your name.

    ik had wel een keer toen was er een opening in de stad voor een nieuwe winkel! xD
    ik stond helemaal agteraan vlakbij een rand met op de afgrond een kanaal.
    en er wil net iemand tussen door dus ik doe een stap naar agteren en val zo de plomp in xD
    alleen toen haalde er een hele leuke jongen mij er weer uit :$

    Alles in mijn leven -_-'
    elkedag is er wel wat ><


    don't Worry...Be gay.

    Ik heb eens keihard een boer gelaten in een jongen zijn gezicht toen hij me zoenen x'D omg dat was erg
    & 2 jaar geleden ben ik op de 1ste schooldag van de trap gevalen x']

    Ik heb ooit een stomme blooper gemaakt.

    Ik heb me een keer midden in het centrum heel erg verbrand aan een sigaret. maar dat was niet het ergste. Mijn reactie. verdomme vieze vuile gore k*tsigaret. Toen gooide ik hem weg tegen een oud vrouwtje aan :S.

    Stomme blooper maar hopen dat het nooit meer gebeurt xD.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    was overlaats in de winkel en mijn mama haar karetje stond kort by de meneer zijn karetjeh en ik dacht dat het ons karetje was dus ik gooi er mijn koekies in en wat blijkt later dat het niet ons karetjeh was dus mijn mama zij dat ik het moes gaan halen en ik zij nee ik durf niet ik hb mij gewoon verstopt in de winkel van schaamtexD

    Haay (':

    Oke,overlaast Zag ik eens een leuke jongen (':
    en ik was dus,super zelverzekerd langs hem aan het lopen,terwijl ik een beetje achter om keek,naar die jongen liep ik.. Knal! tegen een lantaarn paal aan xD zo vernederend! die jongen is in lachen uitgebarsten en ik lachte beschaamd mee xD

    Hebben jullie ook al eens blunders meegemaakt ?! Laat maar weten xD


    ik heb ook zoiets gehad maar toen knal ik tegen de prullenbak aan en die jongen zat me gewoon uit te lachenO_O of ook toen bij de schaatsbaan zag ik nog een leuke jongen ik zat zo fijn te schaatsen valt die jongen opeens op en toen schaatste ik verder knal ik opeens tegen hem op en toen viel die. ik schaamde me echt kapot een klein meisje botst tegen een langere jongen aan en de lange jongen vieltxD

    Te veel om op te noemen xD
    Ik was met mijn BF op 4 maart naar TH. We moesten nog heel snel wat eten en we waren dus 5 minuten te laat ofzo, maar wij dachten dat er nog een voorprogramma was. Toen moesten we heel hard rennen en toen we zeg maar op de gang boven/achter het podium stonden begon er iemand door de microfoon te praten. Maar ik was op zoek naar onze plaatsen. Zegt mijn vriendin: 'Dat is Bill!'
    Ik kijk om me heen: 'Waar, WAAR? :O'
    x'D

    Ik lig plat xD

    Mijn ergste blunders:
    Ik was op onze camping aan het rolschaatsen. Komt er daar zo'n lekkerding uit een caravan. Kijk ik daar naar en ineens baf! Dom steentje! Maar ik denk niet dat ie me gezien heeft (A)

    En op Sneeuwklasse. Iedereen kreeg een stuk taart, wil ik mijn stuk pakken. Baf op de grond xD Heb ik er 1 van m'n leraar gekregen :$


    Let the Night embrace you

    in het begin wou ik tonen dat ik kon skate (kon toen nog nie) en ik will een 360 backflip doen voor die mooie jongen ben ik bezig val ik en val vlak voor zijn voeten met mijn mond op zijn schoen :p erg!


    xX_tink_Xx

    Hééy Naomii ..

    Weet ge nog in videotheek
    da die 3 jongens op da bankje zaten na school.
    Da ik me mijn voet bleef haken toen wij naar buiten gingen en ik op mijn bakeks viel x'DD


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Alles in mijn leven -_-'
    elkedag is er wel wat ><


    Wat ben jij een optimist =]


    Spirits move me, every time I'm near you.