• Doen jullie huisdieren ook van die rare dingen?
    Mijn kat Pom vond het namelijk nodig om op de voorgevel van het huis te gaan zitten. Ik zag hem toen ik terug kwam van hond uitlaten.



    Het is nu vast niet goed te zien hoe Pom eruit ziet, doordat hij zo klein lijkt op de foto, maar dit is Pom:


    26 - 02 - '16

    haha! Ik mag Pom wel :)
    mijn hond heeft zo de rare gewoonte met haar hoofd op de grond te gaan liggen en met haar kont omhoog als ze aandacht wil en ze begint te grommen als ze vrolijk is (Mijn hond: een über lieve schattige speelse golden retriever. Naam: Cartouse)
    mijn kat is gewoon een raar beest maar vanochtend deed hij toch wel iets heel raars.
    We hebben namelijk als je bij ons het huis binnen komt en naar boven kijkt een soort halfhoog muurtje van ongeveer 5 centimeter breed. Wie denk je dat vanochtend leuk dat muurtje op en af springt en daardoor steeds bijna naar beneden valt? Juustem, onze kat -_-'' (mijn kat: een raar, rovend maar lief beestje met de naam Tijgertje)
    Ik ben dol op dieren, vooral als ze rare dingen doen =D


    L’amor che move il sole e l’altre stelle.

    Aahw, Pom ziet er echt heel schattig uit. ;w;

    Ollie houdt van yoghurt likken.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    toen mijn rat nog leefde, vond ze het leuk, om als jij de kamer binnen kwam, met alle 4 der pootjes wijd, uit een hoekje tevoorschijn te springen aan het tralies om je te laten "schrikken"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    @Lillia66, haha Pom heeft ook de neiging om overal van af te vallen. Zelfs van mijn bed. Maar hij is ook veel te dik eigenlijk :'D

    @Daikazoku, wat een super schattige foto c:

    @Tolkienn, ik heb het niet zo op ratten maar dat klinkt wel schattig ja c:


    26 - 02 - '16

    Nu je het zegt, een van mijn twee katten sprong vanmiddag ineens op het kleine tafeltje wat in de woonkamer staat. Dat doet ie anders nooit en toen ging er af, daarna ging hij nog hard miauwen.


    Physics is awesome

    mijn kat eet dozen...al spuugt ie de stukjes vaak uit, zodat je overal moet vegen voor de kleine stukjes karton


    me: 5% reality, 95% dreams

    @Eyes, Haha, dat herken ik wel ja. Mijn katten zijn wel eens in een drukke bui en dan springen ze overal op en af :'D

    @jellzzz, dat doet me denken aan Maru de kat. Oh wacht, die eet geen dozen, die springt erin c:


    26 - 02 - '16

    Mijn kat is lui en oud, maar tegenwoordig wordt ze meer actief. Sinds kort eet ze uit de vuilnisbak (Heeft ze nog nooit gedaan) . Ze slaapt op de meest rare, oncomfortabele plekjes. En ze ligt ook op het aanrecht. Ik zag haar nog wegspringen voordat ik het huis binnen kwam (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn hondje kan lachen echt letterlijk lachen...



    Het lijkt dat ze gromd maar ze lacht, ze is echt een heel lief hondje.. Ooh en heb net bewerkt met Instagram :)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    @Scabbia, mijn vorige kat deed dat ook en die dronk uit de kraan.


    26 - 02 - '16

    @OldDiary

    Dat is echt een schattige hond c:


    26 - 02 - '16

    Mijn poes - Daniël - heeft altijd de neiging om midden op het toetsenbord van mijn laptop of op mijn mobiel te gaan liggen als ik haar geen aandacht geef. Of ze komt gewoon tussen mij en de computer in liggen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    @Mavis dankje wel :D


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    M'n hondje Indy, niet echt gek, maar wel een foto op het juiste moment getrokken :').



    En soms zit ze gewoon zo in de wasmand.



    En mijn andere hond Carly, die gewoon in de lucht springt :')

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 20:25 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Mavis schreef:






    DAFUQ


    quidquid excusatio prandium pro