• MENSEN!!
    ik ben dringen op zoek naar roze haarverf O.o
    ik ben nou al over aan het zoeken maar hier in alkmaar vind ik gwn nix -.-
    Ik wil Roze Hairlight of hylights of hoe je het ook schrijft xD
    NA JE WEET WAT IKBEDOEL O.O
    hebben jullie miss :'DD of weten jullie waar ze het WEL hebben -.-?
    Xpatricia


    don't Worry...Be gay.

    jullie sturen gwn de restjes naar mij ;D


    don't Worry...Be gay.

    Ö bij ons in belgie hebben wij een winkel en die heet ; Di en dat is zo een winkel speciaal voor make-up,haarlak,haarverf,parfum enzu.

    En daar kan je zo van die tubes kopen,met de kleuren, flashy blauw, flashy roze en flashy geel.
    en er zit zo een speciaal borsteltje bij voor highlights.

    x hopelijk heb je er wat aan [aan men informatie]


    And all the girls in the front row scream your name.


    Nu nog mijn moeder overhalen!


    I recycle my thoughts.

    Ik had het ook van de london [restjes zijn net weggegooit]

    Bomm had me zon site gegeven waar je ze kon bestellen, god hoe heette dat ook al weer..:S

    Iets van StarGazer ofzo, Google daar maar eens op


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    in Rotterdam hebben ze een winkel 'Black Widow, daar heb ik mijn groene verf gekocht maar daar hebben ze egt heeeeeel veel kleuren voor niet zo duur, en anders moet je gewoon aan mensen op straat vragen als je ze ziet met een kleurtje in hun haar , waar ze het gekocht hebben


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    Hebben jullie ook geen kapperswinkel,, das dan geen kapper. Meestal hebben ze daar de meest rare kleuren. Of anders doe je toch van die extensions laten zetten, dan hoef je je haar ook niet eerst te laten blonderen. Oftewel geen uren verveling

    Ik had het ook van de london [restjes zijn net weggegooit]

    Bomm had me zon site gegeven waar je ze kon bestellen, god hoe heette dat ook al weer..:S

    Iets van StarGazer ofzo, Google daar maar eens op

    IK GA FF GOOGLE ;D


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    IK GA FF GOOGLE ;D

    OMG JAAAAAAAAAAA THANK YOU (H)^^


    don't Worry...Be gay.

    Er is een London in Amersfoort.. en .. je woont in Alkmaar?? Vrij dicht bij Amserdam...
    daar moet je het toch wel vinden??(A)

    Asje xD

    Welke Roze ga je doen? Bij de london hadden ze 2 verschillende..


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    dat moet ik nog kiezen O.o


    don't Worry...Be gay.

    ze hebben het wel bij de kapper, mijn vriendin koopt het omdat ze kapper is dus ik krijg het gratis! maar voor jou het is dus waarscheinlijk bij de kapper ze gaan je haar eerst blonderen/bleken omq toen ze dat bij mij deden leek ik net een oma xD en dan komt er roze overheen xD dan moet je 1 uur wachten voordat je het eraf spoeld xD

    London! <'33

    O grapje die stond er al.
    Bij de kapper gewoon.

    Ik heb mijn ouders overgehaald *wenkbrouwwiebelxD*,Maar ik laat het bij de kapper doen.Eind juli ergens heeft me ma toch een afspraak bij de kapper.En mijn haar wilden ze er ook wel even bij doen:P
    xx


    Pictures fade away, but memories are forever

    OMG -.-


    don't Worry...Be gay.