• Nja zoals je leest in de tittel heb ik een 2de hoofdrol nodig. Het is een meisje die het hart van Tom heeft veroverd en een deel mag uitmaken van zijn leven..

    -Naam:
    -Leeftijd:
    -Karakter:
    -Foto:
    -Waarom Tom voor jou gekozen zou hebben:
    -Wat Tom voor je betekend:
    -Klein tekstje over jezelf:


    It's all about party fun love and radio

    Naam: Serena

    Leeftijd:18

    Karakter: Lief,Behulpzaam,zorgzaam,Soms een Bitch

    Foto:http://www.quizlet.nl/foto.php?id=118890

    Waarom Tom voor mij zou kiezen:Iedereen denk en zegt wel dat tom zoon Player is maar ik geloof dat tom ook een hele lieve en zachte jonge kan zijn.

    wat tom voor mij betekend:Heel veel hij is niet alleen een Super knappe jonge maar ook een lieve jonge.

    Klein tekstje over mijzelf

    Hooi ik ben Serena en ik ben 18 jaar
    Ik ben heel mijn leven lang al Th fan
    Vooral van tom.
    Mijn Hobby's zijn:Vrienden,Feestjes,Graffiti,Horror kijken,
    nou dat was het wel zoon beetje
    Bye.
    X. Serena


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    -Naam: Skrollan

    -Leeftijd: 18 jaar

    -Karakter: Lief, sociaal, flapuit, betrouwbaar

    -Foto: http://farm4.static.flickr.com/3092/2704474857_30259ae9ba.jpg

    -Waarom Tom voor jou gekozen zou hebben: omdat ik denk dat achter het imago van player een hele lieve en betrouwbare jongen schuilt, die iemand zoekt om z'n leven mee te delen.

    -Wat Tom voor je betekend: heel veel! Maar het is niet zoals de meeste meisje die alleen op z'n geld uitzijn of omdat hij knap is.. Ookwel omdat hij knap is, maar vooral voor z'n lief en zacht karakter. En ook vooral z'n zotte moment zijn heilig voor mij^^

    -Klein tekstje over jezelf:
    Helloo,
    Ik ben Skrollan en wandelen al 18 jaar rond op deze aardkloot. Al vanaf ik een eerste blik om een foto van TH wriep was ik fan, al lang dus^^ Tomsel is m'n favoriet!^^ Ik hou vooral van shoppen, ijsje en lolly's, dom doen met vrienden, muziek, m'n vrienden en familie en nog vele andere dingen die eigenlijk wat overbodig zijn^^

    Dus daaaag!!<33
    Skrollan.X


    Life is a climb, but the view is great <3

    -Naam: Crystal

    -Leeftijd: 17

    -Karakter: Lief, betrouwbaar, sociaal, soms verlegen& altijd heel vrolijk en hyper!

    -Foto: http://www.listown.com/images/group/200901/Kristen-Stewart-20090129002109.jpg

    -Waarom Tom voor jou gekozen zou hebben: Ik ben niet het meisje dat op zijn geld uit is of voor een imago. Ik zocht in Tom de ware droomjongen. Ik hoop dat hij dat heeft gezien.

    -Wat Tom voor je betekend: Tom betekent mijn alles! Hij is geen player maar een lieve, betrouwbare jongen. Hij heeft een geweldig uiterlijk, maar een net zo geweldig innerlijk dat elk meisje wilt hebben.

    -Klein tekstje over jezelf:

    Alohaa allemaal «33. Ik ben Crystal en ben 17 jaar oud. Alle meisjes zyn Tokio Hotel fan, maar ik kende ze niet eens. Wij waren te arm voor computers, radio's, televisie's etc.. Toen ik bij een vriendin een oproep op de tv zag voor de ware voor Tom, heb ik me meteen ingeschreven. Hij zag er van uiterlijk heel leuk uit. Iedereen zei dat hij een player was, maar zelfs achter een player schuilt een lieve, zachtaardige jongen. Ik hou van dansen, zingen, muziek luisteren&maken en heel erg gek doen met vrienden en familie!.
    Dat was het zo een beetje.

    Baaaaaai& xjes van Crystal «33.


    you're my favourite part of the day ~

    Naam: joyce.
    Leeftijd: 17.
    Karakter: lief,grote mond,bitchi tegen mensen dat ze niet kent,betrouwbaar,gevoelig.
    Foto: http://c4.ac-images.myspacecdn.com/images02/100/l_74723f4a654c46a49cfc7a79cf9010a7.jpg
    waarom tom voor jou gekozen zou hebben: omdat ik misschien een van de zeer weinige ben dat weet dat tom geen player is en een lieve en gevoelige jongen is.
    wat tom voor jou betekend: Ik kan hier echt gaan schrijven wat hij echt voor mij betekent. Maar dan moet ik zowat een heel levensverhaal gaan vertellen. Ik kan echt uren en uren doorblijven gaan met de allerliefste woorden dat me zo hard raakt dat ik zelfs door die woorden kan beginnen wenen. Maar dat ben ik eigenlijk niet van plan,omdat er gewoon geen enkel woord is,dat echt kan beschrijven,hoeveel die jongen voor me betekent,en hoe hard ik hem nodig heb.
    Klein tekstje over jezelf:
    Mijn naam is joyce,17 jaar. Ik heb nooit echt iets gehad in mijn leven wat echt veel voor me betekenden. Tot ik tom heb leren kennen en zijn muziek. Ik was meteen verkocht. Zowel door de emoties die hij op zijn gitaar kan los laten,als door zijn uiterlijk. Iedereen zegt wel dat hij niet te vertrouwen is,maar ik weet zeker. dat hij een gevoelige en lieve jongen is,net zoals zijn broer bill. En daarom ben ik voor hem gevallen. Daarom heb ik me ingeschreven voor het programma op tv. Niet alleen voor zijn uiterlijk,maar om eindelijk de ware liefde te vinden. En ik eindelijk gelukkig kan zijn,met de jongen die ik het aller liefste wil. XJoyce!

    Verplaatsing > Rollenverdeling.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.