• Ik vroeg me af wie Kelly Huizen kent?
    En zo ja, wat vinden jullie van wat ze heeft gedaan?


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Haha, dat kan ik niet hier neer zetten. x'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Vandaag had toevallig een jongen uit mijn klas 'm op zn mobiel dus ja, ik heb het gezien, en ja ik verbied het hier op Q neer te zetten.
    Aan de ene kant dom, aan de andere kant zielig; dit gaat haar denk ik nog lang achtervolgen. Het was niet slim maar dit verdient ze niet.


    BAM!

    True.
    Maar waarschijnlijk heeft ze niet aan de consequenties gedacht; wat áls het uitgaat?
    En dat is het kutte ervan, schat ik zo.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    ken ik niet


    Praying for love in a lap dance

    Ken ik niet.


    ok

    Zoals ik in dat andere topic zei: Ziek van de persoon die het maakte en ziek van degenen die het verspreiden.


    No growth of the heart is ever a waste

    RandomRhythm schreef:ja ik verbied het hier op Q neer te zetten.

    _O_


    No growth of the heart is ever a waste

    nee ken haar niet

    Ik weet nu al wat voor baan ze later krijgt :Y)

    Lovejoy schreef:
    Wooh, ik wil zien. :X


    gehehehe, je hoort ze wilt een link ^^
    nee grapje, laten we Q ff schoon houden :]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    dit is een voorbeeld van :

    liefde maakt blind


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Zo zijn jongens nou eenmaal, zulke dingen op internet zetten, dat vinden ze 'lollig'

    Ik heb medelijden met dat meisje, kijk zo'n filmpje maak je niet, en je moet er toch ook bij nadenken dat hij zoiets op internet kan zetten maar dan nog. Ik vind het dieptriest van die gast.

    -Een meisje uit mijn klas, at laatst een ijsje, zo'n ijsje in een kartonnetje en die moet je dan omhoog schuiven, daarvan heeft een jongen een filmpje gemaakt en vervolgens op youtube gezet, alleen maar omdat het wat raar leek. Oke dit is heel iets acnders maar dan nog -


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik wil dat filmpje zien. :X

    Nou, ik vind het ook erg zielig voor dat meisje maar aan de andere kant, het is haar eigen schuld.
    Hier in mijn stad was er zo eens een meisje in een school en ze had helemaal gefilmd hoe ze haar zat te vingeren op het toilet in de school. En natuurlijk werd dat op het internet gezet.

    xOverdose schreef:
    Ik weet nu al wat voor baan ze later krijgt :Y)
    ik weet het ook Ö
    -voelt zich nu slim ofzo xD-


    Imperfection Is Beautiful

    xOverdose schreef:
    Ik weet nu al wat voor baan ze later krijgt :Y)

    Ah kom op. Heel goed van je om er lol mee te hebben, héél goed.