• Welkom op het plein! Er zijn gezellige eettentjes, bankjes en er is een grote fontein. Wat doe jij op het plein? Ben jij aan het lunchen, duiven aan het voeren of ben jij een ijscoman die langs komt rijden om ijsjes te verkopen? Alles kan en alles mag op het gezelligste en leukste plein van de wereld!

    voorbeeld:
    Blauw: Ik eet mijn bestelde tosti op in het tosti-en-panini restaurant.
    Groen: Ik ben een boze serveerster in het restaurant en ik gooi een champagne fles tegen Blauws hoofd.

    Je hoeft dus geen rol aan te maken en jezelf voor te stellen. Helaas heb ik gelogen. Het spijt me.. Niet alles mag, want er zijn een paar regels om het vlot te laten verlopen.
    -speel alleen jezelf of je eigen rol -je mag niet bepalen wat de andere users voelen of doen
    -wat gebeurt is, is gebeurt. -je mag niet de acties van andere personen ongedaan maken
    -huisregels van quizlet


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    ... eh?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zit op een bankje om te wachten voor de winkel open gaat. Het duurde lang, en ik had honger.

    (Dat gebeurt op dit moment)


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Ik zit binnen te wachten totdat het ophoud met regenen want ik wil naar McDonalds.

    Gebeurt ook echt.

    Ik zit op een bankje duiven oud brood te voeren.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik ga in mijn hamburgerwagentje hamburgers gratis uitdelen.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik kijk uit dat ik geen ellendige Pokéball tegen mijn hoofd gesmeten krijg.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Ik zit achter een hekje Buizel te volgen omdat ik de pokémon wil vangen met mijn pokéball.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Heeft nu nog meer honger en probeert zoveel mogelijk hamburgers te krijgen. :3


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Vraagt aan Buizel als ze een hamburger speciaal wil.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Een meisje biedt mij een hamburger aan. Yay! Oh nee, ze heeft iets in haar hand. Het zal weer eens niet; een Pokéball. *rent weg*


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Rent achter Buizel aan en laat onbewust de hamurger vallen.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    *Staat in de weg en wordt omver gelopen door de Buizel en de persoon die er achteraan rent*

    [ bericht aangepast op 15 aug 2016 - 14:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rolt met ogen omdat mensen gewoon niet kijken waar ze lopen en gaat maar eens kijken of Trikru in orde is.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rent nog eens Rivailles omver en schreeuwt: 'Ik moet Buizel vangen!! Zij is één an de weinige die ik nog niet heb!!!!!'


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    "En dat geeft jou het recht ons omver te lopen?!" steekt vuist in de lucht en helpt zichzelf en Rivailles nu overeind.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.