• DAN GAAN WE HIER VERDER xD

    Ik zou helemaal niet schrikken moest Bill gay zijn! maar tjah dat boeit me ook niet echt. Het is zijn keuze x]

    WEETJE, Mij kan eht geen ene fuck schelen waar die lekkere gast z'n pielewiel in douwt. Of he tnou de kont van een jochie is of de mond van een meid boeit me geen ene reet. Als ie maar blijft wie hij wil zijn en zo lekker blijft zingen, Maar alten we wel wezen dit soort topics zijn wel lol :P

    ohja ik denk dat hij mss wel gay is amar aan de andere kant ook weer niet ik weet eht niet :P

    xx

    Ik DENK dat hij niet gay is en ook niet bi, maar zeker weten doen we het nooit! Misschien is hij er nog niet uit, of wil hij het gewoon niet vertellen! Niet elke jongen die lang haar heeft en make-up draagt is gay!! Denk eens aan manelijke modelen, die zijn toch ook niet altijd gay, ze dragen make-up en hebben soms lang haar! En weetje dat iedere arties make-up draagt op tv, in een clip op foto´s. Nou Bill heeft dat dus altijd! So what?! Najha, ik zou het jammer vinden als hij gay was, wand dan valt mijn droom in duigen. Maar als dat zo is, dan blijf ik fan omdat ik hun muziek geweldig vind en er zijn nog 3 andere jongens om naar te kwijlen! Tom, Georg & Gustav :D
    xoxo Anouk


    Tears are crashing out of my eyes

    Mijn broertje trekt soms de schoene vn mijn mama aan... -_- ;)

    En,
    Ik heb eerlijk gezegd Bill ook nog nooit hakken aan zien doen :P:D


    007

    Ik DENK Maar als dat zo is, dan blijf ik fan omdat ik hun muziek geweldig vind en er zijn nog 3 andere jongens om naar te kwijlen! Tom, Georg & Gustav :D
    xoxo Anouk

    waarom zou je niet meer op bill kunnen kwijlen als hij gay is? (vroeg ik me even af hoor..)
    ik begin wel een beetje te twijfelen hoor.. ik zei ergens in dit topic of het vorige dat ik ook dacht dat er iets niet helemaal klopte.. dat denk ik nu nog steeds maar of hij nu gay is.. ik weet niet hoor.. ik heb al veel homo's gezien, ik leef tussen de homo's xD, maar die gedragen zich toch wel heel anders hoor! misschien is het ook gewoon nog zijn kinderlijke kantxD


    Je moet worden wie je bent.

    Nobody's know:P

    Maar iedereen heeft toch wel is vrouwelijke trekjes:|
    Okée Bill misschien een beetje veel(A)

    maarja...:P


    hou je mond joh =')

    ..

    I don't think so
    hij heeft wel iets vrouwlijks
    hij heeft ook wel iets mannelijks
    hij heeft vriendinnetjes gehad
    maar dat zegt nix
    Luminor(mijne sgattjuh*kwijl*)van CB is gay maar eigelijk boeit me da niet zo hard hij is gwoon lkkr!
    en de muziek is goed(van TH EN CB)daar gaat het om!


    take me away

    Het is ni omdat zijn haar lang is en dat hij zich schminkt enzo, dat hij 'vrouwelijk' is eh... Dat vind ik dan toch. Kijk naar Koen Buyse.. Die is tog ook geschminkt? En dat ander lekker ding: Pete Wentz, die is zelfs getrouwd met een vrouw. Bill durft gewoon tonen wie hij is, en ik blijf erbij: Hij is niet gay!

    Hmm ergens denk ik dat hij gay is, ergens ook niet.
    En ik blijf erbij ik zie em eigenlijk meer met een jongenn hand in hand lopen dan met een meisje xD
    Maar het is wel zo, dat als hij gay was, hij het miss al wel bekent had. Hij heeft volgens mij een sterke persoonlijkheid, en trekt zich over sommige dingen niet al te veel aan wat andere mensen zeggen, en als hij dan werkelijk zo was, zou hij het nmiss al gezegd hebben. xD

    Ovr en out xD Dit ws mijn speech ofzo.. xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik vertrouw op Bill en ik denk ook niet dat hij gay is (A)

    Hij is niet gay. Kijk maar naar dit filmpje: http://nl.youtube.com/watch?v=3aG0gpvSYA8


    Don't just dream, make them come true.....♥

    als bill gay is is Bill gay
    als Bill niet gay is is Bill niet gay
    als Bill Bi is is Bill Bi
    lang leven (H)Billie(H)
    X


    Don't just dream, make them come true.....♥

    Wat maakt het uit of die gay is, misschien is die hetro, misschien is die bi, misschien is die wel echt gay!
    Who cares. Het gaat om de muziek en om de band en ook om hun karakter. Je bent niet oppeens stom als je homo bent hoor...
    Misschien biecht bill wel op:
    'Ik ben gay'.
    -
    'Ik ben bi'.
    -
    'Ik ben hetro'.
    -
    'Ik ben een vis'.

    Hij heeft vreemde trekjes, dat klopt.
    Maar je moet niet gaan zeggen dat jij al die trekjes kent!?
    Want de trekjes die jij kent, die heb je gezien in een intervieuw van 15 minuten, of in een videoclip van 4 minuten. Of in een verhaal dat iemand heeft geschreven of het nieuws...
    Misschien kleed bill zich als die thuis is wel in een tanga slipje!?
    YOU DO NOT KNOW!
    en totdat die toegeeft of word betrapt zullen we het ook niet weten.

    Niets is wat het lijkt...


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?