• Dit is wat die stalkermeisjes tegen 'bravo' zeggen.
    -Wij zijn normale fans,geen stalksters.
    -We hebben een paar keer met onze auto voor het huis van de tweeling gestaan.Maar wij zijn normale fans en willen gewoon onze idolen zien.
    -We hebben Bill en Tom's moeder niet aangevallen.
    -We zijn geen fan's meer.
    -We willen de band niet meer zien,het is voorbij.
    -We hebben geen schuld
    -'les afghanes on tour' zo hebben we ons niet genoemd.Andere fans hebben ons die naam gegeven
    -Tom liegt en wil gewoon z'n carriere redden!

    Bron:Bravo
    Wat denken jullie hiervan?


    I need you like a heart needs a beat

    fucking leugens
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    zielige menseeeen xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    i don't care. als ze zo ziek zijn, dat ze inet doorhebben wat ze doen, laat ze dan . Ze lopen ooit wel tegen de lamp
    x


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    eerst zegge se da ze fans zijn en daarna zegge ze da ze gn fans meer zijn :S

    ZIELIG!!


    Real music is hidden behind the notes

    wat is dat nou met Tom? Ik ben bijna 4 jaar fan geweest, en ben nu niet echt fan meer ik lees nog wel is wat van hun enzo maar echt fan ben ik niet meer, maar volgends mij is heel de band verranderd en Tom is agresief geworden of zie ik dat nou allemaal fout? --"
    En ik vind het nogal vaag van die meisjes eerst zijn ze 'gewoon fan' en ineens helemaal geen fan maar toch doen ze allemaal vage dingen :Y)


    Music is my fxcking drug. ♫

    llloverke schreef:
    eerst zegge se da ze fans zijn en daarna zegge ze da ze gn fans meer zijn :S

    ZIELIG!!

    inderdaad, maarja sommige mensen hé. :Y)


    Music is my fxcking drug. ♫

    Dat had ik nou altijd al gedacht :Y)



    - Sarcasme -


    Scream for mercy!

    OLIVERSYKESx schreef:
    wat is dat nou met Tom? Ik ben bijna 4 jaar fan geweest, en ben nu niet echt fan meer ik lees nog wel is wat van hun enzo maar echt fan ben ik niet meer, maar volgends mij is heel de band verranderd en Tom is agresief geworden of zie ik dat nou allemaal fout? --"
    En ik vind het nogal vaag van die meisjes eerst zijn ze 'gewoon fan' en ineens helemaal geen fan maar toch doen ze allemaal vage dingen :Y)

    Nice! "Drama bij de band Tokio Hotel, bandlid Tom had in een dronken bui de rest van de bandleden aangevallen. Bill is overleden, de toestand van de andere 2 die niemand kent is kritiek."

    Wohjo schreef:
    (...)
    Nice! "Drama bij de band Tokio Hotel, bandlid Tom had in een dronken bui de rest van de bandleden aangevallen. Bill is overleden, de toestand van de andere 2 die niemand kent is kritiek."


    Gozer, Bill leeft nog. Ik heb hem alleen maar ontvoerd :Y)


    Scream for mercy!

    ahahaha die worden steeds grappiger!! XD Alsof nu hun nog iemand geloofd. Helaas, ik denk dat ze vroeger net iets te enthousiast waren over wat ze deden en te veel foto's en filmpjes van hun en TH enzo op internet hebben gegooigd. Hier kunnen ze zich niet meer uit redden. ^^

    as if tom zomaar zou slaan
    ze hebben echt niets te doen
    (6)


    You are so god damn Sexy <3

    Er is toch bewijs dat ze Simone hebben aangevallen o0'


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik geloof daar helemaal niks van.
    Want je ziet overal filmpjes op youtube waar er bewezen wordt dat die meisjes hen wel stalkten enzo.
    Die meisjes realiseren zich nu dat ze te ver gegaan zijn en willen daarom de schuld in de schoenen van th schuiven.
    We zouden zo een kei grote groep moeten vormen en dan die meisjes gaan slaan ofzo :Y) [Grapje] ^^

    OMG echt zo dom


    One Day you'll remember me...

    SEXHEAD schreef:
    Ik snij hun koppe er af.. !! je hebt het recht niet om een sigaret tegen een autoraam te duwen.. En je het recht niet om de moeder lastig te vallen en je het ziet het ook op het filmpje.. En waarom zou die moeder in godnaam... een stuk of 4 meiden lastig valle dus zei kan dat niet hebben gedaan

    Niet zo overdrijven.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3