• heeft iemand vandaag toevallig Don't gimmethat van Aloha from Hell op JIMtv gezien?
    Volgens 1 persoon was het vandaag dus op tv, maar de rest heeft het niet gezien.
    En het is zo belangrijk voor mij en nog iemand om te weten of het op tv was.


    Get outta my head!

    Niet gezien. Ö


    You'll never dream alone. <3

    Kzou et nie wete xD
    Kan je dat niet terug vinden op de site ofzo?

    Mijn zus zei dat ze dat gezien had ;o

    Kan je hem niet terug kijken op de site dan? Ik weet het trouwens niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ='D Waarom werkt digitale tv ni op de manier da ge wilt ? ;( &ik denk da ik kei toevallig weet wie die andere persoon is ;'] dus hopen da iemand da gezien heeft ^^

    Conspiracy schreef:
    Mijn zus zei dat ze dat gezien had ;o
    Dank je^^


    Get outta my head!

    Iemand zei juist dat het als sinds woensdag op tv is ö - nu verwacht ik ook zo'n 'Dank je' ;'P -

    GossipxGirl schreef:
    Iemand zei juist dat het als sinds woensdag op tv is ö - nu verwacht ik ook zo'n 'Dank je' ;'P -
    dank je -niet dat ik dat nog niet wist, ik lee smijn msn berichtjesx']-
    Maar omg, ik ga morgen voor ik naar school vertrek constant naar jimtv kijken!^^
    Of neen ,dinsdag, ik doe dat nooit op maandag want dan heb ik 2 slaapuren!xD


    Get outta my head!

    Undiscovered schreef:
    dank je -niet dat ik dat nog niet wist, ik lee smijn msn berichtjesx']-
    Maar omg, ik ga morgen voor ik naar school vertrek constant naar jimtv kijken!^^
    Of neen ,dinsdag, ik doe dat nooit op maandag want dan heb ik 2 slaapuren!xD


    x'D dan moetge gewoon 1x is niet zo lui zijn en gewoon voor de tv gaan ligge, ge wordt sowieso wakker van de 'ah-aa-aah-aa' ='D

    Niet gezien.. Ken die zender trouwens niet.


    -

    GossipxGirl schreef:
    (...)

    x'D dan moetge gewoon 1x is niet zo lui zijn en gewoon voor de tv gaan ligge, ge wordt sowieso wakker van de 'ah-aa-aah-aa' ='D

    GhahaxD Maar papa ligt dan al in de zetel voor de tv te slapen!ö
    Of nee, hij is daarm ee gestopt. Maar dan nog, ik blijf lekker lang in bed liggen^^.


    Get outta my head!