• jaa je zag het goed,

    Misschien weten jullie het nog niet, maar Radio draaien is een aardig werkje, en dan lopen de verzoekjes en andere dingen niet zo soepel!

    Nu zoek ik iemand die:
    -Verzoekjes download, en ze doorstuurt naar mij. (gedeelde map msn)
    -Als er iets belangrijks gebeurt in de topics of shout, het aan mij doorgeeft :]
    -Iemand die de site in de gaten houdt.

    Wat krijg je ervoor?:
    -Je komt natuurlijk op de radio ;)
    -En het is een soort erebaantje, je moet het leuk vinden :]

    Wat moet je kunnen?:
    - Beetje verstand hebben van computers
    - Het is handig als je van youtube kan downloaden (niet verplicht!)
    - Op donderdag en vrijdag beschikbaar zijn! (hoeft niet echt ALTIJD, maar wel vaak :])
    - Snel kunnen downloaden :)

    - lief zijn xD

    Duss, interesse? :D Meld het hier, en ik kies vanavond of morgen de gelukkige ^^

    -Rick(juh)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Mijn downloadprogramma is snel.
    Maar ik denk niet dat ik het kan? x'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    mijn download programma is niet zo snel, en ik denk dat ik daar niet zo geschikt voor ben.... maar ik vind het wel een leuk idee!

    Nja, ik heb veel verstand van computers, (=< maar mijn downloadprogramma is ook niet zo heel snel. Búúúúút, ik kan het wel, gehehe. Ik wil het wel, maar ik waarschuw je: IK BEN NIET LIEF :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Me wants! =D.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Van het lijstje van ' wat moet je kunnen' is alleen lief zijn iet dat ik kan. (:


    A. ikmisje.

    Rick, even vraagje? :X
    Hoe laat begint jouw radio ook alweer?


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Liess schreef:
    Rick, even vraagje? :X
    Hoe laat begint jouw radio ook alweer?


    morgen van 19:00 tot 23:00
    Radio begint meestal iets eerder, maar dat word aangegeven in het topic dat verschijnt ^^


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik zou heel graag willen. Maar ik mag niet zo lang op de computer>.<


    Music is the new sex

    Ja, fuck. ><
    Dan val ik al weg.
    Ik moet op vrijdag tot zes uur werken en op zaterdagochtend weer om zeven uur beginnen.
    Potverdeurie. --'


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik zou maar willen, maar ik heb het té druk met school - gadverdamme u_u" ...
    Ohjaa, ik heb een idee met iets wat je kan doen op de radio, moet ik je PB'en ^^ ?


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    ik voldoe denk ik wel aan de eisen, maar ik dnek niet dat ik dat volhou XDXD


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Truth schreef:
    Ik zou maar willen, maar ik heb het té druk met school - gadverdamme u_u" ...
    Ohjaa, ik heb een idee met iets wat je kan doen op de radio, moet ik je PB'en ^^ ?


    ja ^^


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    ankeaddicted schreef:
    ik voldoe denk ik wel aan de eisen, maar ik dnek niet dat ik dat volhou XDXD


    Ik stel een maximaal aantal verzoekjes in :)

    b.v. 20 per avond, dus als je die in de middag al download ben je al klaar ;)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik wil wel (: Je ziet maar, ik voldoe ook wel ongeveer aan al de eisen behalve als ik überveel huiswerk heb, maar 's vrijdags doe ik nooit hw en het komt zelden voor dat ik veel hw heb. Je ziet maar...
    Eneeeuh, kan je mijn nickname al uitspreken? :'D

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Ik stel een maximaal aantal verzoekjes in :)

    b.v. 20 per avond, dus als je die in de middag al download ben je al klaar ;)

    Doede, dan voldoe ik aan (byna) alle eisen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3