• Ik ben alleen thuis (mn broertje heeft een voetbalwedstrijd en mn ouders zijn mee) maar ik hoor echt de hele tijd kast deuren open en dicht gaan boven.:O ik vind het echt doodeng.>.<''

    Je verbeelding slaat op hol, meid. Je maakt jezelf alleen maar bang. :')

    Juist omdat je erover na gaat denken dat er iemand in huis zou kunnen zijn, vallen die geluiden op. Maar als je iets aan het doen bent dan hoor je die niet zo goed want dan let je er niet op.
    Bel een vriend/vriendin?


    -

    Mesmerized schreef:
    Juist omdat je erover na gaat denken dat er iemand in huis zou kunnen zijn, vallen die geluiden op. Maar als je iets aan het doen bent dan hoor je die niet zo goed want dan let je er niet op.
    Bel een vriend/vriendin?


    Dat zou ik zowiezo doen ^^ En ook de muziek aanzetten. Zonder muziek word ik ook bang als ik alleen ben xD

    Kan je anders niet de hele tijd op msn gaan, en dan over leuke dingen praten ^^


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Prodigy schreef:
    Je verbeelding slaat op hol, meid. Je maakt jezelf alleen maar bang. :')


    hoop ik dan..

    Blowsighted schreef:
    (...)

    Dat zou ik zowiezo doen ^^ En ook de muziek aanzetten. Zonder muziek word ik ook bang als ik alleen ben xD

    Kan je anders niet de hele tijd op msn gaan, en dan over leuke dingen praten ^^


    Hahah. 8)
    Als ik alleen thuis ben ben ik niet bang ofzo. Als ik wat hoor dan boeit dat me niet. =)


    -

    Blowsighted schreef:

    Kan je anders niet de hele tijd op msn gaan, en dan over leuke dingen praten ^^


    ben ik al aan het doen:d

    Mesmerized schreef:
    (...)

    Hahah. 8)
    Als ik alleen thuis ben ben ik niet bang ofzo. Als ik wat hoor dan boeit dat me niet. =)


    maar ik ben dus ook normaal nooit bang. Maar opeens hoorde ik al die geluiden enzoo..


    En opeens heb ik het gevoel dat het oke is en ben ik niet bang. Mn kat is opeens weer beneden en dan heb ik weer even het gevoel dat er weer iets is en toen was het weg.

    Dat is de tocht. heb k ook vet vaak


    The economy is suffering, let it DIE!

    Knabbel483 schreef:
    (...)

    maar ik ben dus ook normaal nooit bang. Maar opeens hoorde ik al die geluiden enzoo..


    En opeens heb ik het gevoel dat het oke is en ben ik niet bang. Mn kat is opeens weer beneden en dan heb ik weer even het gevoel dat er weer iets is en toen was het weg.


    Ja, ik snap wat je bedoelt. Had ik in het begin kort na het overlijden van m'n vader ook wel.. Was ik ook wel bang voor wat er ging komen ivm die situatie en ik hem voor mijn neus heb zien doodgaan. :x
    Maar ik snap jouw punt wel. Maar het is echt niks. Ga desnoods je ouders bellen, dan hoor je een veilige stem en dan wordt je wel weer rustig.
    Succes, meid. *)


    -