• Ik was vandaag melig ookal wast de eerste schooldag na de vakantie. Dus ik denk ik doe zwart aan. En ik moest samen met een vriendin van me in een tussen uur boodschappen doen voor de congerge. En ik was melig en hyper. En ik riep door heel het winkelcentrum heen onder schooltijd: Ik stuiter stuiter stuiter (en ik sprong achtelijk heen en weer) iedereen keek natuurlijk. Nou we hadden boodschappen gedaan en ik had een vet grote chokolade reep gekocht en die hadden we met zijn 2en in 10 sec. opgegeten Hoezo vreetzakken >?????? xD
    Maar we gingen op de fiets naar school. Extra langsaam dhu^^ En ik kon niet meer op mijn benen staan vant lachen en we kwamen aan in de fietsen stalling en we zagen de klas al int lokaal van de volgende les zitten dus wij haasten en we kwamen 13 min te laat in de les. Maar ik lette al niet meer op want ik kon niet meer recht blijven staan vant lachen. Dat heb ik wel eens vaker!!!

    Maar ik weet niet of het bij de goede topic staat ofso maar ik wilde dit gewoon ff zeggen want ik pleur elke keer van mijn stoel af vant lachen als ik er aan terug denkxD En nu bijna iedereen het weet is het niet meer zo grappig!!


    Ik ben zoo slim^^

    Doegie van mij