• Ik heb hier 3 dikke flessen Bacardi en nog een hele stapel andere wijn soorten en ik wil weten hoe die Bacardi smaakt!
    Mama is niet thuis, en één druppel valt niet op, daar niet van, maar nu kom ik héél kinderachtig aan met mijn:
    Ik ben bang ;x

    Ik wil weten hoe het smaakt, maar ik durf niet ;x
    Ja ik heb wel eens een slokje van mijn moeders wijn glas op -Best lekker opzich- maar iedereen zegt dat Bacardi heel anders smaakt.

    Nu vraag ik jullie om mij bang te maken met jullie verhaaltjes.

    Wat is jullie ervaring met Bacardi? x'd

    Edit: Ik maakte altijd voor familie Bacardi dus de verhouding ken ik wel, smaakt gewoon naar Cola? Wtf x'd

    [ bericht aangepast op 29 jan 2011 - 20:08 ]

    Drink gewoon ;o


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Hahaha, dat bovenste herken ik van het topic van net..
    Maar eh, proef gewoon!:D
    Oke, zelf heb ik het nog nooit gehad dus ik kan er niks over zeggen..
    Maar t zal vast niet zo heel erg zijn, mix het gwn met cola:D


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Je gaat heus niet dood, haha, gewoon drinken :Y)

    even doorzetten en drinken die hap ;D


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik drink niet. Ga ik ook nooit doen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gewoon niet doen. Het ruikt afzichtelijk. je bent tenslotte ook pas 12. begin bij Shandy en bier met 7 up

    It's not that good (krul)


    -

    Als ik alcolist word betalen jullie de kliniek!

    Afblijven, anders ben je dronken als je moeder thuis komt. Als het dan niet al op is door ons overwinningsfeest. -snor-


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Nou mijn ervaring ;D

    me aller eerste weet ik niet.. was jong en nieuwsgierig en wou de bier proeven van papa;D SMERIG !! XD
    nja met bruiloft ;D slokje cola met berenburger LEKKERRR ;D [van me zus]
    en met verjaardag van iemand.. Slokje [van een vriendin xd] cola met zwarte bessen LEKKER ;D alleen met te veel bessen is de na smaak ranzig XD
    nog een slokje van cola met wat minder zwarte bessen ;P dus was goed ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    shotjuh.
    Nee, maar als je het met cola mengt is het lekker, al heb ik het niet zo op bacardi.


    There are several things that I have been doing wrong.

    Funeral schreef:
    Afblijven, anders ben je dronken als je moeder thuis komt. Als het dan niet al op is door ons overwinningsfeest. -snor-

    De één zegt afblijfen en de ander zegt gewoon doen, het zelfde met mijn gedachtes.
    Is één slokje echt verslavend? ;-;

    haha mijn ervaring met bacardi toen ik 13/14 was :') op de camping rennend over het veld midden in de nacht, met je handen wapperend roepen: wieejjj ik kan vliegen! :')

    Iig als je het wil proberen gewoon 1 slokje doen, daar word je echt niet dronken van :P

    [ bericht aangepast op 29 jan 2011 - 20:04 ]


    dream, dare, fly!

    Ik ben dat soort type dat meteen een klein slokje zou drinken =D


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Funeral schreef:
    Afblijven, anders ben je dronken als je moeder thuis komt. Als het dan niet al op is door ons overwinningsfeest. -snor-



    ik hoop dat dat sarcastisch is XD want van 1 slok word je niet dronken XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you