• Aandachttrekkerij irriteert mij. zowel in het echt als Online :X en daarom vind ik het nutteloos om nog aardig te doen tegen ik stop topics en ik ben zo lelijk etc. etc. dingen. x3 en ik heb er een blog over ja omdat ik het van me af wou schrijven [/dik frustratie moment] x3


    We can only learn to love by loving.

    haha, heb ik ook wel eens hoor, want dan moeten we allemaal zeggen dat we het zo jammer vinden dat die persoon weggaat, en meestal ken ik die niet eensxD
    Maar van een moderator of een 'bekende quizletter' is het wel fijn om te weten, anders ga je heel lang zoeken terwijl die dan weg is.


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Geke schreef:
    haha, heb ik ook wel eens hoor, want dan moeten we allemaal zeggen dat we het zo jammer vinden dat die persoon weggaat, en meestal ken ik die niet eensxD
    Maar van een moderator of een 'bekende quizletter' is het wel fijn om te weten, anders ga je heel lang zoeken terwijl die dan weg is.


    idd x3


    We can only learn to love by loving.

    ik heb er ook een vreselijke hekel aan hoor, ik heb ook z'n meisje in de klas ze zegt vaak 'ik ben lelijk he, ik ben dik he, ik ga me zelf dood maken' Dan zeg ik gewoon 'oke' of niets en loop ik weg. Maarja op internet is zoiets ook irritant! Maar wat Geke al zei is het wel fijn om te weten als er een moderator of een 'bekende quizletter' stopt. :Y)


    Music is my fxcking drug. ♫

    ik vind mezelf mooi zoals ik ben. :Y)
    zoiets zou iedereen toch wel over zichzelf kunnen zeggen?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    OLIVERSYKESx schreef:
    ik heb er ook een vreselijke hekel aan hoor, ik heb ook z'n meisje in de klas ze zegt vaak 'ik ben lelijk he, ik ben dik he, ik ga me zelf dood maken' Dan zeg ik gewoon 'oke' of niets en loop ik weg. Maarja op internet is zoiets ook irritant! Maar wat Geke al zei is het wel fijn om te weten als er een moderator of een 'bekende quizletter' stopt. :Y)


    zo'n kind had ik allang een mep verkocht of gezegt als ''Nou als je jezelf dood wil maken doe je dat maar. stuur me maar een kaartje wanneer het gelukt is he?'' x3


    We can only learn to love by loving.

    Met jou valt over dingen te praten:Y)

    -geeft box-


    Scream for mercy!

    Ja,dat is best wel irritant (:
    maar soms zijn er echt mensen die ermee zitten,en zich echt niet goed voelen in hun vel,en die hebben de bevestiging nodig dat ze niet lelijk,dom,dik,... zijn (:


    everybody needs a song.

    Jep, dan vraag je om aandacht.


    -

    @Shesgotstyle
    *dikke box doed*

    @Anouk
    idd x3

    @BoyILoveYou
    ik vind mezelf ook niet moeders mooiste maar waarom zou ik dan aandacht nodig hebben van anderen? niemand is perfect. en ik vind mezelf mooi genoeg en ik vind dat ik er ook mag zijn,iedereen trouwens. dik dun lelijk of knap.


    We can only learn to love by loving.

    Oke, dit kunnen jullie arrogant opvatten, doe dat niet, zo bedoel ik het niet.

    Ik kan wel redelijk goed tekenen, en haal best veel negens en tienen voor tekenen, en dan gaat iedereen tegen me zeggen van 'mijn tekening is echt lelijk' en dan hopen ze dat ik zeg dat ie mooi is, maar soms is ie dat gewoon niet!

    En toen was er zo'n kind dat zichzelf helemaal het einde vind, en de hele klas mag haar niet, dus die kwam met een tekening bij me en zei van: "hij is echt lelijk hè?"
    en toen zei ik:"ja, inderdaad"

    en toen heeft ze dat nooit meer gedaan:Y)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Geke schreef:
    Oke, dit kunnen jullie arrogant opvatten, doe dat niet, zo bedoel ik het niet.

    Ik kan wel redelijk goed tekenen, en haal best veel negens en tienen voor tekenen, en dan gaat iedereen tegen me zeggen van 'mijn tekening is echt lelijk' en dan hopen ze dat ik zeg dat ie mooi is, maar soms is ie dat gewoon niet!

    En toen was er zo'n kind dat zichzelf helemaal het einde vind, en de hele klas mag haar niet, dus die kwam met een tekening bij me en zei van: "hij is echt lelijk hè?"
    en toen zei ik:"ja, inderdaad"

    en toen heeft ze dat nooit meer gedaan:Y)


    HAHAHHAHA


    Scream for mercy!

    Misschien wouden die mensen het ook wel van zich afschrijven ofzo? :'D En soms is het toch heerlijk om het idee te hebben dat mensen je missen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Mahahahahaha,ahg ja,wat kun je er aan doen? Die mensen hebben nu ook geen kontdreads he ö

    @Joy

    Maar ik mis jou wel als je weg zou zijn maar stomme bitches die ik niet ken en denken dat ze zo gewledig en populair zijn niet.?


    We can only learn to love by loving.

    @Joyce
    Ze achtervolgen met fakkels ?

    EN IDD misschien komt het daardoor!


    We can only learn to love by loving.