• Hallo,
    Ik spreek voor alle mods als ik zeg dat ik me lichtelijk irriteer aan jullie 'omg ik wil echt een ban/waarschuwing xD' comments.
    Die bans zijn 48 uur, en dus vrij lang. We gebruiken ze niet graag, maar zullen echt niet aarzelen ze dan ook echt te gebruiken.
    Realiseer je ook dat 3x zo'n forumban ervoor zorgt dat je helemaal niet meer op het forum kunt.
    Vriendelijke groeten,
    van ons.

    maar dat wil ik helemaal nietO.o

    maar dat wil ik helemaal nietO.o

    Er is er iemand die dat wel wilt [/noemt geen namen]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ja, en die gaat het ook hard krijgen als ze zo doorgaat.

    ik niet in elk geval want ik vindt het forum kicke en ik wil er nog op kunnen

    De eerst volgende keer dat een user hun waarschuwing ook hier neergooit omdat het motto 'cool' zullen er ook meteen dingen volgen.

    ik ben et ook nie, want ik vindt et forum nice! :]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Bomm, ik heb nog een vraagje... Als je perongeluk 2x dezelfde topic opent omdat je 2x op het knopje hebt gedrukt, wordt je dan ook geband of niet?? [/dom]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nee tuurlijk niet. Dat kan iedereen gebeuren. Dan stuur je gewoon even een pb'tje of verwijder je het topic zelf.
    Het gaat er gewoon om dat mensen het totaal niet serieus nemen, terwijl het dat wel is.
    We hebben niet voor niets die nieuwe mogelijkheid gekregen.

    Azoo, oké. Danke dat je eht uitlegt^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Azoo, oké. Danke dat je eht uitlegt^^


    Jah want die vraag had ik eigenlijk ook


    Live life limitless.

    Ik vind het dom, ik vind het forum ook leuk hoor,!!! Maar ik verveel me en het is de tijd van de maand,!!!! en dn spam ik gwn veel,!!!!.x33
    Ik weet heus wel dat je het op mij bedoelt!!!


    *He's the one.

    ik heb een waarschuwing eens gehad maar ik ben er ook mee gekapt..Als je nou tog door blijft gaan..En je komt niet meer op het topic kunne mense tog hun account verwijdere en een nieuwe maken dan komen ze er tog wel weer op.....

    ik heb een waarschuwing eens gehad maar ik ben er ook mee gekapt..Als je nou tog door blijft gaan..En je komt niet meer op het topic kunne mense tog hun account verwijdere en een nieuwe maken dan komen ze er tog wel weer op.....


    ROXY dt was mijn idee, zwijg nu,!!! seffes kn ik dt ook al niet meer!!!


    *He's the one.

    Ik vind het dom, ik vind het forum ook leuk hoor,!!! Maar ik verveel me en het is de tijd van de maand,!!!! en dn spam ik gwn veel,!!!!.x33
    Ik weet heus wel dat je het op mij bedoelt!!!



    Er is een heel groepje dat daar aan mee deet niet alleen jij ik MOET toegeven ik heb daar ook aan meegedaan

    Nee schat, een ban gaat op IP adres van je computer. ;)
    Dus dan maakt het toch niets uit.