• Heey weet iemand wat mandaat of trustgebieden
    zijn. Ik moet dat weten voor die les die ik bij geschiedenis moet voorberijden.(http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=34652)
    Ik kan het ook niet op internet vinden,altans dat snap ik niet
    xx


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    mandaat : machtiging;opdrachten of voordacht van en kandidaat op de verkiezingslijst

    trustgebieden: trust: aaneensluiting van bedrijven om zo monopoliepositie te verwerven en dan een gebied i think?

    bron: woordenboek (nerd)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    AngelXWings schreef:
    mandaat : machtiging;opdrachten of voordacht van en kandidaat op de verkiezingslijst

    trustgebieden: trust: aaneensluiting van bedrijven om zo monopoliepositie te verwerven en dan een gebied i think?

    bron: woordenboek (nerd)

    debk het niet dat past niet in de zin en iin net verhaal.
    ik zie toch dat moeilijk boek is


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Mandaat: Iemand die gods bevoegdheid heeft gezag over een bepaald gebied uit te oefenen.
    Dit zeg ik even uit mn hoofd dus zou voor alle zekerheid wiki even raadplegen, die informatie is beter dan de mijne.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Mandaat: Iemand die gods bevoegdheid heeft gezag over een bepaald gebied uit te oefenen.
    Dit zeg ik even uit mn hoofd dus zou voor alle zekerheid wiki even raadplegen, die informatie is beter dan de mijne.

    dat zouw best eens kunnen zo iets
    en wiki snap ik niet helemaal daarim voreg ik het hier


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥