• op google stond een foto hoe tom eruit zou kunnen zien zonder dreads.
    Wat vind jij mooier.Met of zonder?


    Met dreads:
    http://www.foroswebgratis.com/imagenes_foros/9/1/3/2/3/589142tom_kaulitz_1171065410.jpg
    Zonder:
    http://fc01.deviantart.com/fs38/i/2008/323/2/0/Undreadlocked_Tom_Kaulitz_by_tabeck.jpg

    Zolang hij zich er prettig bij voelt, ongetwijfeld welke stijl, is hij mooi.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    mwahah.
    weet ik eigelijk niet. :'D


    AAP

    Mij maakt het niet uit wat hij met zijn looks doet, het gaat erom hoe hij zich erbij voelt. ^^

    Ik vind het beter met. (:


    A. ikmisje.

    Liess schreef:
    Zolang hij zich er prettig bij voelt, ongetwijfeld welke stijl, is hij mooi.

    Ik vind persoonlijker dat hij mooiier is met
    Maar als hij het lievr zonder eeft ist zijn keuze (:


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Met deze foto`s vind ik de dreads mooier maar op een anddere foto was hij zonder dreads echt supercute !


    .

    Whaha lol. Euh.. met? : D
    Maar dat is denk ik omdat ik, bijna iedereen, dat gewend is. Net zoals met die vlechtjes nu:Y)


    I'd rather go naked than wear fur.

    zie antwoord van Liess.


    the world comes to life.

    Oké,ik begin me er echt aan te ergeren. Iedereen die ineens zit te praten over hoe ze de jongens mooi zullen vinden,en hoe niet. Waar moeit iedereen zich mee? Laat ze toch gewoon doen. Sommigen zitten zelfs te wenen omdat ze veranderen van uiterlijk,zielig? Ze blijven nog wel altijd dezelfde,wat gaat een ander kapsel of een tattoo meer of minder,of zelfs nieuwe kleren nu veranderen? Inderdaad,niets! Neem ze gewoon hoe dat ze zijn,fan of niet. Maar ik vind het zielig dat er veel mensen zijn die ze ineens gaan haten,omdat ze van uiterlijk veranderen. [/oké sorry,was eigenlijk niet op u bedoeld,maar moest er gewoon eventjes uit]!

    JOYCESTYLE schreef:
    Oké,ik begin me er echt aan te ergeren. Iedereen die ineens zit te praten over hoe ze de jongens mooi zullen vinden,en hoe niet. Waar moeit iedereen zich mee? Laat ze toch gewoon doen. Sommigen zitten zelfs te wenen omdat ze veranderen van uiterlijk,zielig? Ze blijven nog wel altijd dezelfde,wat gaat een ander kapsel of een tattoo meer of minder,of zelfs nieuwe kleren nu veranderen? Inderdaad,niets! Neem ze gewoon hoe dat ze zijn,fan of niet. Maar ik vind het zielig dat er veel mensen zijn die ze ineens gaan haten,omdat ze van uiterlijk veranderen. [/oké sorry,was eigenlijk niet op u bedoeld,maar moest er gewoon eventjes uit]!

    ik snap je ergens wel, en ergens ben ik het ook met je eens....:X

    DanceGirl14 schreef:
    (...)
    ik snap je ergens wel, en ergens ben ik het ook met je eens....:X

    Danku ;P!

    @ Joyce:
    That was kinda my point ², maar ik ben gewoon té lui om het zo uit te breiden. So, I do agree with you. :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Liess schreef:
    @ Joyce:
    That was kinda my point ², maar ik ben gewoon té lui om het zo uit te breiden. So, I do agree with you. :'D

    Pahaaa xD nja ik kon ook nog blijve doorgaan ma daar was ik zelf ook te lui voor >.< en de helft zal het toch nooit snappen dus te veel werk ga ik er ook ni insteke xD

    Zonder.


    I recycle my thoughts.