• Hello lieve mensen.
    De laatste tijd krijgen we weer veel aanvragen voor wedstrijden in wat voor vorm dan ook. Er is een ongelooflijk lange wachtlijst, en om voor ons mods even duidelijkheid te scheppen vraag ik jullie om in dit topic te vertellen of jij al een wedstrijd hebt lopen en hoelang die nog gaat duren óf je een aanvraag hebt gedaan en op welke datum je die hebt gedaan. Dat is natuurlijk niet altijd terug te vinden, dat snappen we. Maar het liefst mét datum, graag.
    Denken jullie alsjeblieft wel goed na voor je opgeeft dat je een wedstrijd wil organiseren? Het is veel werk en het gebeurt regelmatig dat een wedstrijd vroegtijdig wordt stopgezet omdat kandidaten niets meer van zich laten horen.
    Vandaar dat we een aantal regels omtrend de wedstrijden hebben opgesteld.
    - Je moet bij de aanvraag van de wedstrijd duidelijk omschrijven wat de wedstrijd inhoud, hoeveel kandidaten je wilt hebben en hoeveel opdrachten je wilt lanceren. Daarbij moet de eerste opdracht, goed en duidelijk omschreven, ingeleverd worden.
    - Een aanvraag tot een wedstrijd dient áltijd via een privé bericht bij Cristine of Marshmellow ingeleverd te worden.
    - De user die de wedstrijd organiseert moet de moderators die over de wedstrijden gaan ervan op de hoogte stellen als de wedstrijd vroegtijdig wordt beëindigd of als de wedstrijd afgelopen is. Zo bevorderen we de doorstroom qua wedstrijden.
    - Er mogen maximaal vier wedstrijden tegelijk lopen. Zodra de ene stopt, krijgt de andere toestemming om te beginnen. Natuurlijk kijken we daarbij ook naar het type wedstrijd.
    - Wedstrijden die achter de rug van de mods om worden gehouden, zullen beëindigd worden om het overzicht te behouden.


    Redelijk simpel, toch?
    Plaats hier even een bericht als je momenteel een wedstrijd hebt lopen of als je een aanvraag hebt gedaan. Dan zullen wij je zo snel mogelijk laten weten wanneer je kunt beginnen.




    x.


    Bored.

    Ik heb een schrijfwedstrijd lopen.
    Ik weet niet meer precies wanneer die gestart is.
    Maar hij loopt nu zo'n maand.
    Er zijn nog 11 kanidaten.
    Ik ben bij de 2de opdracht.
    Zo goed? (A)


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ja, perfect ^^


    Bored.

    Duidelijk. _O_

    Begrepen. =)


    Quin induco in Abysuss, quam servo in Caelum!

    Telt dit ook voor schrijfwedstrijden die niet op het forum zijn?? Dus gewoon schrijfwedstrijden die je onder een paar users houd?? Users die je 'kent', ik zelf doe mee aan zo'n wedstrijd maar mag dat??


    Live life limitless.

    Ik heb een aanvraag gedaan.
    Voor gedichten wedstrijd.

    En als het goed is heeft miauw mij op de lijst gezet. Klopt dat?

    x


    everything, in time

    Begrepen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    LoseControl schreef:
    Telt dit ook voor schrijfwedstrijden die niet op het forum zijn?? Dus gewoon schrijfwedstrijden die je onder een paar users houd?? Users die je 'kent', ik zelf doe mee aan zo'n wedstrijd maar mag dat??

    Dat is in principe een wedstrijd achter de rug van de mods om, wat zou betekenen dat hij beëindigd zou moeten worden. Maar aangezien hij al gestart is voor deze regels van kracht werden, mag hij doorgaan.


    Bored.

    Cristine schreef:
    (...)
    Dat is in principe een wedstrijd achter de rug van de mods om, wat zou betekenen dat hij beëindigd zou moeten worden. Maar aangezien hij al gestart is voor deze regels van kracht werden, mag hij doorgaan.


    Oke


    Live life limitless.

    xLenaForever schreef:
    Ik heb een aanvraag gedaan.
    Voor gedichten wedstrijd.

    En als het goed is heeft miauw mij op de lijst gezet. Klopt dat?

    x

    Kun je in je outbox de datum van de aanvraag nog terugvinden? Hij staat er namelijk inderdaad tussen.


    Bored.

    Cristine schreef:
    (...)
    Kun je in je outbox de datum van de aanvraag nog terugvinden? Hij staat er namelijk inderdaad tussen.


    xLenaForever zei op 4 mei 2009 - 20:48:
    Lieve Lieeeeeve Ilse![/SlijmSlijm]



    Mag ik alsjeblieeeeeeeeeeéft een Gedichtenwedstrijd houden?



    x





    Dat was hem. Maar weet je mss hoelang die lijst is? Of hoelang het nog ongeveer duurt?

    Thankjoee.

    X


    everything, in time

    xLenaForever schreef:
    (...)
    Dat was hem. Maar weet je mss hoelang die lijst is? Of hoelang het nog ongeveer duurt?
    Thankjoee.
    X

    Dank je =D
    Ik kan daar op het moment nog niets over roepen. We proberen nu eerst orde op zaken te stellen. Daarna kunnen we pas kijken hoe of wat.


    Bored.

    Cristine schreef:
    (...)
    Dank je =D
    Ik kan daar op het moment nog niets over roepen. We proberen nu eerst orde op zaken te stellen. Daarna kunnen we pas kijken hoe of wat.

    Inderdaad. Eerst vooral ook zien welke users er ook nog geinteresseerd zijn in een wedstrijd te houden, en of dat al op voorhand was geregeld.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik heb zo'n 2/3 weken geleden gevraagd of ik een tekenwedstrijd mocht houden, met 10 deelnemers. Hij loopt nog niet. ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Mijn wedstrijd is juist vroegtijdig afgelopen.


    Only losers can act the way you do