• Ging ik dus een fles cola uit de ijskast nemen. Doe ik die juist toe,maar doe hem meteen weer open. Ja,ik dacht werkelijk dat er een kat in de ijskast zat,maar het was gewoon het gezicht van een kat op een blik kattenvoer -_-' En nu lachen mijn ouders en mijn broer mij uit omdat ik werkelijk dacht dat er gewoon een kat in de ijskast zat.

    hahaha, de leukste thuis aan het spelen vandaag? (nerd)


    -

    mijn katis eens de koelkast binnen gelopen... toen was alle eten bedorven D:

    Whahaa. x'D

    Ik ga je uitlachen!

    HAHAHAAAAHAHAHAHHAAAAAHHHH!

    Nee grapje. Een echte kat zou dan hartstikke dood zijn door de kou ;).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    -lacht- haha


    ♥ I am Satan's Angel.

    Hahahaha *ligt dubbel* *loopt paars aan* *stikt* x.x


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Whehe, ik heb weleens een kat in de ijskast gedaan >< Die sprong zo vanuit het kastje naast de ijskast, de ijskast in, en toen deed ik het deurtje dicht


    Your make-up is terrible

    Wel, ik ik heb een mooi voorbeeld hoe verstrooide vaders je 's ochtends (véél te)vroeg toch aan de slappe lach kunnen helpen...
    Ik neem beleg en boter uit de ijskast, ik doe het botervlootje open en zie daarin een gebruikt theezakje, kaasrandjes en een gebruikt keukenrolletje in plaats van boter...
    Die slaapkop had dus zijn afval in het lege potje boter gedaan en het in de ijskast gezet ipv in de vuilbakxD


    And the wheels just keep on spinnin'

    hahah ik schrok van die titel en na et lezen lach ik je nu ook uit(puh):P

    TeddyMurder schreef:
    Whehe, ik heb weleens een kat in de ijskast gedaan >< Die sprong zo vanuit het kastje naast de ijskast, de ijskast in, en toen deed ik het deurtje dicht

    Omg! Arme kat (N).


    "I shut my eyes in order to see.'

    omg zo hard hahahaha xD
    xxx


    /

    Happysnail schreef:
    (...)
    Omg! Arme kat (N).



    Moettie er maar niet inspringen >< Ik heb hem er daarna wel weer uitgelaten hoor ^^ Vond het wel zielig.


    Your make-up is terrible