• wel, wij hebben dus in ons dorp een oude man van ik schat de 40. ok, dat is nog niet zo oud natuurlijk; Maar hij is wel elke dag zat. hij kan amper nederlands praten enzo. Nou kwam ik hem tegen op straat. Liep hij een beetje midden op de baan. Beginnen verschillende mensen te tuten dat hij op het voetpad moest gaan. haalt hij zijn geweer uit. ;o joch, ik ben nog nooit zo bang geweest. Ik was vlug weg hoor. 'jaa, ik ben een schijtzak. Kwil geen schietpartij zien hoor;o '


    It even took me by surprise

    je zou niet de enigste zijn die was gevlucht
    ik krijg een steeds grotere fobi tegen wapens....


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    omfg das echt vet eng ik zou hetzelfde hebben gedaan hoowr


    /

    ik zou ook gevlucht zijn, hallo, lijkt me echt wel vet eng o.O

    Omg, wat een engerd... Je bent geen schijtzak ik zou hetzelfde hebben gedaan!


    .

    O.O


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Immortal schreef:
    je zou niet de enigste zijn die was gevlucht
    ik krijg een steeds grotere fobi tegen wapens....
    waarom dat nou weer?

    on topic: ze worden steets gekker en gekker. ik zou echt gillend zijn weg gerend


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    ik zou niet weg zijn gelopen, maar van een afstandje staan kijken wat er zou gaan gebeuren :X


    -

    Whahaa.
    had politie gebeld dan :X


    ' niks is wat het zijn moet '

    Dat mag toch niet wapens op zak? [/dom]


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    Dat mag toch niet wapens op zak? [/dom]

    volgens mij ongeladen wel


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Wow :/
    Ik zat in het vondelpark met vrienden en er kwam zo'n zwerver bij ons zitten, ook helemaal bezopen, bleek die ook een geweer bij zich te hebben :/


    I don't need words to feel those lips.

    FarAway schreef:
    Whahaa.
    had politie gebeld dan :X
    de politie was er even later ook bijgehaald. mijn buurman zat in 1 van die wagens. hij zei me, dat hij is opgepakt. Maar wat er verder is gebeurd weet ik niet.


    It even took me by surprise

    damn, ik zou blijven staan, niet omdat ik dood wil ofzo, omdat ik, als dat gebeurt, wel eens wil zien.

    :X


    ja, ik ben altijd al raar geweest :') x


    Some people make the world special just by being in it

    SMELLYALATA schreef:
    Wow :/
    Ik zat in het vondelpark met vrienden en er kwam zo'n zwerver bij ons zitten, ook helemaal bezopen, bleek die ook een geweer bij zich te hebben :/
    ik snap die gasten niet ;o die hebben geen geld, maar ze hebben wel geld voor drank? '--


    It even took me by surprise

    het geld dat ze hebben geven ze uit aan dran(NIET IEDEREEN)


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;