• dat wil ik.
    Zeg niet dat ik al ziek ben, maar ik wil ziek worden!! Voor morgen..
    Ik heb al.. mijn kop en haar gewassen met heeel koud water en wattenstaafjes in me oren gepropt. Op ijsklontjes gezogen,
    Hebben jullie tips om ziek te worden??


    So far away..

    Voordat je moeder je wakker maakt, met je hoofd onder de dekens gaan liggen, zodat het heel warm word, en je heel erg gaat zweten, dan lijkt het net alsof je koorts hebt.


    Your make-up is terrible

    's ochtends naar de wc rennen, de deur achter je dichttrekken en kotsgeluiden maken. : D

    sneek er strax tussen uit en ga in je korte broekej/rokje en kort t-shirt buiten lopen doe dat 1 uurtje
    en je bent geheid morgen verkouden. en anders ga op je hoofdstaan heel lang. wordt je super duizelig vn...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    TommBomm schreef:
    Eet een boterham met een halve kilo mayonaise, wat peper ertussen, een heel zoutvat, een heel busje pili pili, ... Oké volgens mij ben je dan eerder in een zware coma dus laat dat maar :')

    Hahahhaha :'D
    Laten we dat eens uitproberen xd


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Cherrytree schreef:
    (...)
    Hahahhaha :'D
    Laten we dat eens uitproberen xd


    dat ga ik doen.(hoera)


    So far away..

    Sigaretteblaadje onder je tong, en je trekt lijkbleek weg.
    & winegums eten en dan melk drinken, spugen verzekerd ;D.


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    Als het regent of als het waait 3 uur buiten gaan zitten!(dance)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Te veel eten.
    Muziek keihard zetten tot je er hoofdpijn van krijgt.
    Expres niet goed lopen op de trap en kijken of er vanaf valt. [niet zo erg dat het gebroken is]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    ik heb me vorige week vrijdag ziek gemeld omdat ik geen zin had.


    we've only said goodbye with words

    Berfyne schreef:
    ik heb me vorige week vrijdag ziek gemeld omdat ik geen zin had.

    that's the spiritxD


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Cherrytree schreef:
    JHAA.
    Een vloeitje -van een sigaret uknow- onder je tong leggen. Het schijnt dat je daar echt lijkbleek bij wegtrekt en misschien ook kotsmisselijk van wordt :Y)
    Beterschap alvast :'D

    Je kan ook voorde eerste keer een grote trek van een sigaret nemen, daar word je ook duizelig van :'D. wel maar even, maar kom ..


    None but ourselves can free our minds.

    Heb vanmorgen het eerste uur nog gespijbelt :'] Met toestemming van mijn moeder hoor. Vet last van mijn rug en schouders en had eerste uur LO =='

    Een ak ijskoud water over je heen gooien en daarna een uur buiten in de staan? :'D


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Tandpasta eten, word je echt stik ziek van naar't schijnt xP


    You're my lullaby, my kiss goodnight, angel, sweet love of my life (l)

    ken je van dat mondspoelwater (meestal van kleur blauw). Wel dat waren ik en vrienden eens aan het op drinken in de hoop we ziek werden. Ik moet zeggen, het was aardig gelukt, we waren kotsmisselijk ;s


    And all the girls in the front row scream your name.

    waarom wil je echt ziek zijn? je kan toch faken of is er iets mis met mij? Enige advies dat ik kan geven is 's ochtends naar de wc rennen en een vinger in je keel steken, het aan je moeder laten zien als bewijs, en groete kans dat je thuis ken blijven.


    i know you'll be my paparazzi *