• Wat zijn nou leuke piercings waarvan je geen (duidelijke) littekens krijgt? Ik kan de informatie op internet niet duidelijk vinden, en wil misschien binnenkort eens een piercing nemen, alleen dan liever niet dat als het me niet bevalt nog heel lang met een litteken lopen. =/
    Vind het nogal lastig :']


    Mew <3

    Ehm in je oor XD?


    Life is hard and then we die

    van een lippiercing van 0.6 mm.
    monroe hetzelfde
    septum, zit toch in je neus. (cat)

    PUKKELxDING schreef:
    Ehm in je oor XD?

    In je oor blijf je juist voor altijd zien.

    In je tong:].


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Cherished schreef:
    van een lippiercing van 0.6 mm.
    monroe hetzelfde
    septum, zit toch in je neus. (cat)

    Lippiercing, ik heb een beugel, volgens mij wordt dat een prettig lastige combi. ;- P
    Septum zat ik ook al een tijdje aan te denken, dat lijkt me opzich wel wat :]
    @LALALALA,
    Ik wil wel iets zichtbaars :"D


    Mew <3

    NotYourFreak schreef:
    (...)
    Lippiercing, ik heb een beugel, volgens mij wordt dat een prettig lastige combi. ;- P
    Septum zat ik ook al een tijdje aan te denken, dat lijkt me opzich wel wat :]
    @LALALALA,
    Ik wil wel iets zichtbaars :"D

    Nee hoor.
    De binnekant van je piercing gaat zegmaar gelijk zitten aan de rest van de binnekant van je lip. Klinkt vies maar vet handig. Het steekt niet uit aan de binnekant ofzo, alleen als ie net zit en er een te grote in zit voor de zwelling.

    neem een septum ^^, like iedereen heeft al lippiercings enzow


    I build a house for your bones!

    Cherished schreef:
    (...)
    Nee hoor.
    De binnekant van je piercing gaat zegmaar gelijk zitten aan de rest van de binnekant van je lip. Klinkt vies maar vet handig. Het steekt niet uit aan de binnekant ofzo, alleen als ie net zit en er een te grote in zit voor de zwelling.

    Dat wist ik niet ^^
    Dat valt weer mee dan.


    Mew <3

    Lovebite schreef:
    neem een septum ^^, like iedereen heeft al lippiercings enzow

    Ja, dat dacht ik ook al, aan de andere kant, staat lippiercing over het algemeen beter, en staan septums soms gewoon vet retarded, vraag me af of dat bij mij dan zo is Ö


    Mew <3

    Septum moet je wel écht staan. En bij veel meisjes, no offence, maar doet dat het niet.

    Septums zijn trouwens ook een hyve nu hoor. De standaard combi is nu van: snakebite en septum.
    En ja, ik vind het vaak een beetje verpesting van je gezicht. Als het niet staat.

    NotYourFreak schreef:
    (...)
    Ja, dat dacht ik ook al, aan de andere kant, staat lippiercing over het algemeen beter, en staan septums soms gewoon vet retarded, vraag me af of dat bij mij dan zo is Ö


    haha. check het met een oorringetje en stop die in je neus. Like ik heb foto's met een fake septum haha het ziet er best lame uit XD


    I build a house for your bones!

    Cherished schreef:
    Septum moet je wel écht staan. En bij veel meisjes, no offence, maar doet dat het niet.

    Septums zijn trouwens ook een hyve nu hoor. De standaard combi is nu van: snakebite en septum.
    En ja, ik vind het vaak een beetje verpesting van je gezicht. Als het niet staat.


    Jap indeed, daarom is mijn septum lekker een faker XD. Maar ehm soms is het wel irritant dat mensen allemaal inene die piercing gaan zetten


    I build a house for your bones!

    Ik zou zeggen lippiercing. Of een septum ja kijk eerst met een ringetje of het staat.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Lovebite schreef:
    (...)

    Jap indeed, daarom is mijn septum lekker een faker XD. Maar ehm soms is het wel irritant dat mensen allemaal inene die piercing gaan zetten

    Ja ik vind die septum bij jou ook echt niet mooi. ._. Zonder ben je veel knapper.

    Cherished schreef:
    (...)
    Ja ik vind die septum bij jou ook echt niet mooi. ._. Zonder ben je veel knapper.


    Haha Ja ik vind die septum ook lame, Eerst wou ik hem laten zetten maar dan toch maar een tongpiercing of een monroe erbij (:


    I build a house for your bones!