• De stelling van vandaag luidt:
    Het Homohuwelijk moet verboden worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Oneens. Waarom mag iemand die valt op hetzelfde geslacht niet trouwen en gelukkig worden? x.x Bullshit


    Scream for mercy!

    Oneens. Homo's hebben evenveel recht om te trouwens dan al de rest. Meer kan ik daar niet over zeggen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Waarom? Wat is het verschil tussen een homohuwelijk en een normaal huwelijk? Alleen de geslachten verschillen. Who cares?
    Iedereen heeft recht op liefde.
    Dik tegen dus.


    -

    nee, nee, nee! er zijn juist meer landen die respect moeten krijgen voor mensen die op hetzelfde geslacht vallen! ik bedoel die mensen weten zelf hoe het is om verliefd te zijn en liefde is een van de belangrijkste dingen in het leven. Oke het is tegen de natuur misschien maar als je echt verliefd bent maakt dat nog uit? Hoe zou jij je voelen als je ziels graag gewoon met je vriend(in) zou willen trouwen zoals iedereen maar jij mag niet en wordt in plaats daarvan alleen maar bedreigt en uitgescholden?

    I think it's terrible it still happens..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Verbied dan het hetero huwelijk ook maar meteen.


    rules don't stop me

    zeer oneens!


    It's not the same without you.

    Zwaar oneens! *zie boven genoemde redenen*


    I am an idiot, I move.

    Oneens.


    hoi, jij bent leuk.

    Oneens, homo's zijn ook normale mensen. En waarom zouden alleen hetero's mogen trouwen? Die zijn heus niet beter dan de rest. En ik dacht dat het huwelijk voor iedereen was, dus dan eigenlijk ook voor homo's. En al die people die willen dat ze het verbieden zijn eigenlijk gewoon een stelletje domme assholes.:X


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Esmaye schreef:
    Waarom? Wat is het verschil tussen een homohuwelijk en een normaal huwelijk? Alleen de geslachten verschillen. Who cares?
    Iedereen heeft recht op liefde.
    Dik tegen dus.

    oneens. Iedereen mag trouwen, met wie hij/zij wilt. Waarom is men eigenlijk tegen homo's? Het zijn ook gewoon maar mensen en het maakt niet uit als iemand gevoelens heeft voor het zelfde geslacht. (cat)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    zeker niet. Wrm zouden mannen en vrouwen wel met elkaar mogen trouwen en een man met een man of een vrouw met een vrouw niet? da's discriminatie

    Oneens
    Dat is discriminatie.
    Homo's hebben evenveel recht om met elkaar te trouwen dan hetero's.Jammer dat veel mensen homo's niet accepteren en ze soms in elkaar slaan.In heel veel landen mogen ze niet eens trouwen.

    Mijn moeder vind dat homo's niet met elkaar mogen trouwen >.<


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Oneens
    Tzijn ook maar mensen...


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Bullshiit.