• Beste Quizletters.

    Wij de mods van Quizlet zien de laatste tijd veel seksistische usernamen verschijnen. Het lijkt wel of we tegenwoordig hier een wedstrijd houden wie de meest seksistische usernaam heeft. Dus bij deze hebben de mods besloten de seksistische usernamen afteschaffen, de betreffende users krijgen vanzelf een pb bericht om hun naam zo spoedig mogelijk te veranderen.


    Je merkt vanzelf wel of je erbij hoort of niet. Verder geen discussie over wel of niet. Wij, en wij alleen, bepalen of een naam te ver gaat.

    Andere topic gesloten.

    Geen gespam hier.

    Waarom zou ik van die funzige dingen in mijn naam willen zetten? Ik maak me geen zorgen U.U

    OmgItsMimi schreef:
    Waarom zou ik van die funzige dingen in mijn naam willen zetten? Ik maak me geen zorgen U.U

    Idem.


    No growth of the heart is ever a waste

    OmgItsMimi schreef:
    Waarom zou ik van die funzige dingen in mijn naam willen zetten? Ik maak me geen zorgen U.U


    everybody needs a song.

    Mijn username is PUKKEL x DING, al 2,5 jaar, en ik ben het niet van plan te veranderen in iets seksistisch.


    Life is hard and then we die

    OmgItsMimi schreef:
    Waarom zou ik van die funzige dingen in mijn naam willen zetten? Ik maak me geen zorgen U.U



    everybody quote OmgItsMimi xD


    I'm dreaming my end till I'm living it

    Mijn vorige, sinds de 3de niet meer, was wel KabouterFack. Maar dat had een heel andere betekenis. Maar ik ben wel van plan om 3 juni daar terug in te veranderen.
    Dus mag ik dat dan of niet?


    everything you imagined, and more...

    PSYCH schreef:
    Mijn vorige, sinds de 3de niet meer, was wel KabouterFack. Maar dat had een heel andere betekenis. Maar ik ben wel van plan om 3 juni daar terug in te veranderen.
    Dus mag ik dat dan of niet?

    Nope.

    Decoy schreef:
    (...)
    Leg de betekenis maar even uit dan ;)

    Renée dat zou niet eerlijk zijn tegenover de andere. - Niet omdat ik de user niet mag, maar dan kan iedereen zo een smoes/reden verzinnen om hun naam te mogen blijven houden. Dan hou je die namen alsnog. We moeten consucent(?) zijn.

    Ik heb mijn naam veranderd.


    It even took me by surprise

    Klopt, wat lovejoy zegt. Dus nee die mag niet, helaas.

    Decoy schreef:
    (...)
    Leg de betekenis maar even uit dan ;)

    Door mijn imitatie van Eric Cartman uit South Park had mijn vriendin mij zo genoemd. Het geeft niets met het woord Fack te maken, gewoon omdat ik het een keer heel erg snel achter elkaar zei, zoals een Kabouter.

    Edit:OEPS, ik zag het te laat.
    Dan niet :'(


    everything you imagined, and more...

    Lovejoy schreef:
    (...)
    Renée dat zou niet eerlijk zijn tegenover de andere. - Niet omdat ik de user niet mag, maar dan kan iedereen zo een smoes/reden verzinnen om hun naam te mogen blijven houden. Dan hou je die namen alsnog. We moeten consucent(?) zijn.

    Ik wou gewoon de betekenis weten :X


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik maak er even een sticky van.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Ik wou gewoon de betekenis weten :X

    Ik heb je al vergeven. (flower)

    Nogsteeds vind ik anus meer grappig dan dat het funzig is. maarja x'D Dat is dan mijn humor.


    The economy is suffering, let it DIE!